Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου 2016

ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΟΝ ΘΟΡΥΒΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ
ΜΑΝΟΥΣΟΣ Γ. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ
Μακάρι φίλε και φίλη μου να ήταν όπως νομίζεται τα πολιτικά πράγματα, δημοκρατικά και άμεσα αλλά δεν είναι. Δεν λέω ότι δεν βοηθά το διαδίκτυο προς μια ανάλογη κατεύθυνση.Βέβαια!"Απ`ολότελα καλήν` και η Παναγιώταινα." Υποστηρίζεται από ορισμένους, ότι¨ "οι πολίτες "εισηγούνται μέσω της τεχνολογίας του διαδικτύου "διαδικτυακά την βούληση τους." Σε μια ψηφοφορία ή ένα δημοψήφισμα βέβαια βοηθάει.Αν το θελήσουν οι κυβερνήσεις, "αν προβλέπεται από το Σύνταγμα, αν υπάρχει ανάλογη αμεσοδημοκρατική παράδοση, όπως στην Ελβετία," και ένα σωρό άλλες προφάσεις εν αμαρτίαις. ------------------------------Αρκεί να υπάρχει έλεγχος από ανεξάρτητη επιτροπή και να είναι αδιάβλητη η διαδικασία.-----------------------------------------------------Όμως προσέξτε με λίγο¨--------------------------------
Δηλαδή εσείς που αντιδράσατε για την περίπτωση της μετακινήσεως του υποστρατήγου της αστυνομίας ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ από την μία άκρη της Ελλάδας, κι εγώ από την άλλη, πρέπει να έχουμε γνώμη για την ποιότητα τα προσόντα και την υπηρεσιακή εξέλιξη ενός δημοσίου υπαλλήλου στην προκειμένη περίπτωση του αξιωματικού της αστυνομίας ΜΑΝΟΛΗ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ που δεν τον γνωρίζουμε, και που βρίσκεται στην Αθήνα; Που είμαστε εντελώς άσχετοι με το θέμα; Κι όχι οι καθ`ύλην αρμόδιοι και υπηρεσιακώς υπεύθυνοι; Αυτό είναι λαϊκισμός χειρίστης μορφής.Τότε τι ρόλο παίζουν τα υπηρεσιακά συμβούλια, και η διευθυντική ιεραρχία στις δημόσιες υπηρεσίες;
Αν νομίζεται ότι έτσι πρέπει να λειτουργεί η δημόσια διοίκηση κι όχι με τους καθ`ύλην αρμόδιους, είναι λάθος μεγάλο.
Πρέπει να υπάρχει αξιοκρατία να προωθούνται οι άξιοι,με αδιάβλητα κριτήρια, μακριά από πολιτικές ,κομματικές παρεμβάσεις.

Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2016

ΑΝΑΠΟΛΗΣΕΙΣ
Αναπολεί με ζαρωμένο δέρμα.
Τα χρόνια που πέρασαν
Την ζωή που δεν έζησε.
Μελαγχολία η μνήμη τού φέρει.
Θνητοί οι άνθρωποι.
Σαν αστραπή και η ζωή.
Αναχωρεί, διαρκώς αναχωρεί.
Σαν το νεράκι ο χρόνος.
Είναι αδυσώπητος Κρόνος.
Καταπίνει τα παιδιά του.
Ο γέρος στο παρελθόν ξαναγυρνά.
Και η θλίψη τον σκεπάζει.
ΜΑΝΟΥΣΟΣ Γ. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ

Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου 2016

ΤΙ ΜΕΛΛΕΙ ΓΕΝΕΣΘΑΙ ΜΕ ΤΟ ΧΡΕΟΣ; 
ΜΑΝΟΥΣΟΣ Γ. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ
"Βεβαίως, η συζήτηση αυτή πρέπει πρώτα να νομιμοποιηθεί βγαίνοντας από την παρανομία και ύστερα να πάει στην ουσία; Επιστροφή στο εθνικό νόμισμα με ποιους όρους; Για να κερδίσουν ποιοι και να χάσουν ποιοι; Ποιες θα είναι οι πραγματικές συνέπειες και πόσο θα διαρκέσει το δύσκολο διάστημα; Πώς θα ενταχτεί σε μια συνολική νέα στρατηγική; κ.λπ. κ.λπ.
{Ceteris Paribus }
"RΙΖΟPΟΥLΟΣ .GR -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Η λύση στο ελληνικό πρόβλημα του χρέους και της ανεργίας είναι κατατεθειμένο στις ελβετικές, τις γερμανικές κ.ο.κ. τράπεζες. Όπως προκύπτει από την τρέχουσα ειδησεογραφία είναι αδήλωτο στην πλεονότητά του και εγώ το βάζω στα 600 δισ. ευρώ, και ας μου αποδείξει κάποιος ότι είναι 1 δις λιγότερο. Αλλά θέλω στοιχεία ..."
ΜAKHΣ ΑΝΔΡΟΝΟΠΟΥΛΟΣ
---------------------------------------------------------
"Ποιος είναι λοιπόν πατριώτης; Αυτοί ή εμείς;
-------------------------------------------------------------------------------------
Το κεφάλαιο δεν έχει πατρίδα και τρέχει να βρει κέρδη σ” όποια χώρα υπάρχουνε τέτοια. Γι” αυτό δε νοιάζεται κι ούτε συγκινείται με την ύπαρξη των συνόρων και του κράτους. Ενώ εμείς, το μόνο που διαθέτουμε, είναι
οι καλύβες μας και τα πεζούλια μας.
Αυτά, αντίθετα από το κεφάλαιο που τρέχει όπου βρει κέρδη, δεν μπορούν να κινηθούν και παραμένουν μέσα στη χώρα που κατοικούμε. Ποιος, λοιπόν, μπορεί να ενδιαφερθεί καλύτερα για την πατρίδα του; Αυτοί που ξεπορτίζουν τα κεφάλαιά τους από τη χώρα μας ή εμείς που παραμένουμε με τα πεζούλια μας εδώ;
Οταν έξαφνα στα 1929 – 31 το κράτος ζήτησε, λόγω της οικονομικής κρίσης που μάστιζε τότε τη χώρα μας, να κατεβάσουν οι ξένοι ομολογιούχοι το ποσοστό που πληρώναμε σε τοκοχρεολύσια, οι Αγγλοι δέχτηκαν να το μειώσουν σε 35%, αλλά οι Ελληνες ομολογιούχοι αρνήθηκαν.
Να λοιπόν, ποιος είναι ο πατριωτισμός τους!"
ΑΡΗΣ ΒΕΛΟΥΧΙΩΤΗΣ
[Μικρό απόσπασμα
από το λόγο του στην Λαμία.}

Κυριακή 7 Φεβρουαρίου 2016

ΚΡΙΣΗ ΘΕΣΜΩΝ ΚΑΙ ΑΞΙΩΝ
ΜΑΝΟΥΣΟΣ Γ. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ
Οι δυτικές κοινωνίες της σκέψης και του ορθολογισμού περνούν κρίση θεσμών και αξιών.Ο δρόμος που βαδίζουν είναι αλυσιτελής και αδιέξοδος. Προκαλεί πολύ πόνο σε πολλές κατηγορίες ανθρώπων στο εσωτερικό, και μαζικές καταστροφές στους φτωχότερους λαούς εξαιτίας της καταλήστευσης των πηγών του πλούτου τους. Οι δυτικοί {Αμερικανοί} και οι σύμμαχοι τους, επενέβησαν δύο φορές και διέλυσαν το Ιράκ, και με την πολιτική τους φούντωσαν τον εμφύλιο πόλεμο στην Συρία και ξεσπίτωσαν 4 εκατομμύρια ψυχές.Διότι οι δυτικές κοινωνίες είναι βαθιά ταξικές και κοινωνικά άδικες. Το 20% των πολιτών νέμεται το 80% του Α.Ε.Π Διότι "ο τρίτος κόσμος" που κατοικεί στην καρδιά του πρώτου κόσμου συνεχώς διευρύνεται.
Το σύστημα έχασε περαιτέρω την ισορροπία του μετά την πτώση του "υπαρκτού σοσιαλισμού".
Ο καπιταλισμός χωρίς ισχυρό αντίπαλο πλέον, τρώει τις σάρκες των λαών και αυτοκαταστρέφεται.
Ο δυτικός άνθρωπος στον καπιταλισμό έχει αντικαταστήσει την αγάπη για τον συνάνθρωπο του {τις άϋλες αξίες} με την αγάπη για το χρήμα και τις υλικές αξίες.
Στις δυτικές κοινωνίες ο άνθρωπος αντιμετωπίζεται όπως η αξία του ανταλλακτικού εμπορεύματος.
Τον πετούν σαν απόρριμμα όταν δεν έχει πια χρηστική αξία.
Οι Ευρωπαϊκοί λαοί κατάκτησαν μεταπολεμικά το κράτος κοινωνικής προστασίας, και σήμερα οι καπιταλιστές προσπαθούν να το πάρουν πίσω από τους λαούς με τεμαχισμό, για να μην έχουν πολλές αντιδράσεις.
Η οικονομική κρίση που σπρώχνει σε νέα φτώχεια και υψηλή ανεργία μεγάλο μέρος του πληθυσμού που προσδοκά απελπισμένα,στην φιλανθρωπία και "στην καλοσύνη των ξένων", δείχνει με ανάγλυφο τρόπο, τον λάθος δρόμο των δυτικών κοινωνιών που δεν διορθώνουν ένα σύστημα που θεριεύει επειδή βασίζεται στην εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο, και στην λατρεία των αριθμών και του ψυχρού χρήματος.

Σάββατο 6 Φεβρουαρίου 2016

"ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΗΤΗΣ"
ΤΟ`ΛΕΓΕ ΓΙΑ ΤΟΝ Κ.Π. ΚΑΒΑΦΗ
Κάποια ημέρα ρώτησα ένα γνωστό μου καθηγητή και ποιητή.{Είχε εκδωσει περίπου 6-7 συλλογές.} "Τι γνώμη έχετε για την ποίηση του σπουδαίου Αλεξανδρινό ποιητή Κ.Π. ΚΑΒΑΦΗ;"
"Είναι φιλόσοφος, αλλά αυτός δεν είναι ποιητής." Μου απαντά
Ο Κ.Π. ΚΑΒΑΦΗΣ είναι πολυμεταφρασμένος και συγκαταλέγεται στους δέκα σπουδαιότερους ποιητές του κόσμου.
{Τα σχόλια δικά σας.}
ΜΑΝΟΥΣΟΣ Γ. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ
-----------------------------------------------------------------------------------------------
ΗΤΑΝ ΑΛΚΟΟΛΙΚΟΣ Ο ΚΥΡ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ;
[ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗΣ]
Πριν μερικά χρόνια κυκλοφόρησε ένα βιβλίο όπου προσπαθούσε ο συγγραφέας του να αποδείξει ότι ο μεγάλος Έλληνας διηγηματογράφος- συγγραφέας Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης το έτσουζε στις ταβέρνες. 'Ήταν δηλαδή αλκοολικός.
Και υποβάλλω το ρητορικό ερώτημα.
Ζούσε τότε- πριν 150 χρόνια- ο συγγραφέας και τον συνόδευε στις κρασοκατανύξεις του!!!
Ενδιαφέρει τους αναγνώστες του σπουδαίου έργου του αν έπινε κρασί ή όχι.
Μήπως σε κάποιους αρέσει ο κιτρινισμός.
Για το σπουδαίο λογοτεχνικό του έργο έγραψε ελάχιστα, έως τίποτα.
Τα σχόλια δική σας.
ΜΑΝΟΥΣΟΣ Γ. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ
---------------------------------------------------------------------------------------------
Ο ΚΥΡ ΝΤΙΝΟΣ {ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ} ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Κατά καιρούς έχω παρακολουθήσει κυρίως από τους τηλεοπτικούς δέκτες συνεντεύξεις του καλού αλλά ιδιόρυθμου ποιητή από την Θεσσαλονίκη Ντίνου Χριστιανόπουλου.
Δεν έχει αφήσει μεγάλο Έλληνα ποιητή όπως Γ. ΡΙΤΣΟ, Κ.Π. ΚΑΒΑΦΗ, ΟΔΥΣ. ΕΛΎΤΗ, Γ. ΣΕΦΕΡΗ, που να μην τον έχει κατεβάσει από το βάθρο του πολλές φορές με χυδαία και άδικη κριτική.
Τι είναι τούτος πάλι που ορμά στα κλασικά "αγάλματα" "ως ταύρος εν υαλοπωλείω;"
ΜΑΝΟΥΣΟΣ Γ. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ
----------------------------------------------------------------------------------------------------
ΔΕΝ ΤΟΥ ΑΡΕΣΕ Ο ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΣΤΙΧΟΣ ΤΟΥ Κ.Π. ΚΑΒΑΦΗ
Εκείνος ο διανοούμενος ήταν φίλος της ποίησης, και του ομοιοκατάληκτου στίχου. Σαν να λέμε ότι κάποιος τεχνοκριτικός είναι οπαδός του κυβισμού και δεν του αρέσει καμία άλλη μορφή ζωγραφικής έκφρασης.
Έκανε τον κόπο να γράψει και να κυκλοφορήσει ολόκληρο βιβλίο με πολεμική εναντίον του Κ. Π.ΚΑΒΑΦΗ.
Ο μέγιστος ποιητής Καβάφης είναι ο διεθνώς γνωστός Καβάφης και δεν έχει ανάγκη άλλων συστάσεων.
Αυτός που έγραψε το βιβλίο άραγε θα τον θυμάται κανείς αύριο;
ΜΑΝΟΥΣΟΣ Γ. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ

Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου 2016

ΕΔΩ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΊΟ
ΚΤΙΡΙΟ "ΠΑΠΑΔΟΠ[ΕΤΡΟΥ"
ΜΑΝΟΥΣΟΣ Γ. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ
Η οικογένεια "ΠΑΠΑΔΟΠΕΤΡΟΥ" προσέφερε δωρεάν στο "Πολυτεχνείο Κρήτης" με έδρα τα ΧΑΝΙΑ, γωνιακό κεντρικό νεοκλασικό κτίριο επί της οδού Τζανακάκη.
Είναι σχεδόν τριάντα χρόνια που μένει ερειπωμένο και αναξιοποίητο.
Αν δεν είναι χρήσιμο για φοιτητική στέγη σε φτωχούς φοιτητές, ας το αξιοποιήσουν τουλάχιστον σαν κτίριο γραφείων και καταστημάτων για να έχουν αρκετά έσοδα.
Αλλά φεύ!
Έχει και αυτό κτίριο την τύχη των κτιρίων του ευρύτερου δημόσιο τομέα που μένουν αναξιοποίητα.
Μετά παραπονιόμαστε πως έρχονται και μας κουμαντάρουν ξένοι Αφέντες.

ΌΤΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ
ΜΑΝΟΥΣΟΣ Γ. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ
Θυμήθηκα κάτι που μου είχε πει ένας βουλευτής του ΠΑΣΟΚ παλιότερα όταν ο ΣΥΡΙΖΑ είχε πάρει τότε στις δημοσκοπήσεις{μάλλον επί Αλαβάνου} 18%."Νομίζεις ότι όλοι αυτοί έγιναν αριστεροί;"Θα μου πείτε και το ΠΑΣΟΚ "αριστερό σοσιαλιστικό" δεν ήταν;
Πόσο δίκαιο είχε ο ΤΣΑΡΟΥΧΗΣ που είπε¨
"Στην Ελλάδα είσαι ότι δηλώσεις."

Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2016

ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ
ΜΑΝΟΥΣΟΣ Γ. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ
:Ορισμένοι στοχαστές υποστηρίζουν ότι την αξία την δική μας, του εαυτού μας την βρίσκουμε στον άλλο. "Ότι ο άλλος είναι ο καθρέπτης μας. Κι αυτό δεν συμβαίνει στους δυτικοευρωπαίους αλλά ιδιαίτερα σ`εμάς τους Έλληνες επειδή δεν βιώσαμε αναγέννηση και διαφωτισμό."Υποστηρίζουν εκείνοι οι στοχαστές ότι την αξία μας πρέπει να την παίρνουμε από το εσώτερο είναι μας, έχοντας το "γνώθι σ`αυτόν."
2}"Υπάρχουν πολλές σύγχρονες ψυχολογικές θεωρίες, που προσπαθούν να δώσουν απάντηση στα ερωτήματα αυτά. Μια από αυτές,ο νευρογλωσσικός προγραμματισμός (NLP) περιγράφει την ανθρώπινη συνείδηση με απλό και κατανοητό τρόπο.
Το NLP περιγράφει την ανθρώπινη συνείδηση (το «εγώ») σαν μια σειρά από ομόκεντρους κύκλους, οι οποίοι ξεκινούν με κέντρο την πνευματικότητα μας και φτάνουν μέχρι τη συμπεριφορά μας κατά την αλληλεπίδραση μας με το περιβάλλον:"
Άλλη μερίδα στοχαστών {οι μαρξογεννείς} υποστηρίζει ότι¨ "το σύστημα είναι που διαμορφώνει την ανθρώπινη συνείδηση."Ότι η βάση του καπιταλιστικού συστήματος είναι το κεφάλαιο και πάνω του κτίζεται το εποικοδόμημα."
Κατά την ταπεινή μου γνώμη η πρώτη άποψη είναι έωλη, βρίσκεται στον αέρα διότι ο κάθε άνθρωπος δεν είναι ο Βούδας που απομονώθηκε στην έρημο τρώγοντας ζωϊφια ,ούτε ο Χριστός που "θυσιάστηκε για την σωτηρία των ανθρώπων."
1]"Τα κείμενα της αρχαίας
ελληνικής γραμματείας και οι θεωρίες των νεότερων ερευ-
νητών δηλώνουν την ανάγκη του ανθρώπου να κατανοήσει
τα βαθύτερα στοιχεία της προσωπικότητας του ατόμου και
παράλληλα μας κάνουν να αντιληφθούμε πως οι αντιλή-
ψεις άλλαζαν μέσα στο χωροχρόνο. Βάσει αυτών μπορού-
με να πούμε πως το άτομο δεν μπορεί να αναπτυχθεί ολό-
πλευρα, αν παραμένει απομονωμένο και αποκομμένο από
το κοινωνικό περιβάλλον. Δηλαδή ο ίδιος ο άνθρωπος είναι
ένας σημαντικός παράγοντας, που παρεμβαίνει στη σχέση
κληρονομικότητας και περιβάλλοντος και η διαμόρφωση
της προσωπικότητάς του είναι αποτέλεσμα μιας εξελικτικής
διαδικασίας."
Οι συνηθισμένοι καθημερινοί άνθρωποι κατοικούν σε χωριά, κωμοπόλεις, και πόλεις. Πως μπορούν να μην επηρεαστούν από την συμπεριφορά του διπλανού τους, ή του απέναντι τους; Εκ των πραγμάτων ο άλλος είναι ο καθρέπτης μας από τον οποίο θα πάρουμε την όποια αναγνώριση για την πορεία της εφήμερης ζωής μας.
Γι`αυτήν την αναγνώριση και την διασημότητα υπάρχει έντονος ανταγωνισμός και ¨"χύνεται πολύ αίμα στην αρένα" όπως στην εποχή της τουρκοκρατίας στα Σάλωνα¨ "για της Μαρίας Πενταγιώτισσας το χατήρι σφάζονταν παλικάρια."
Πως μπορούν οι άνθρωποι να μην επηρεαστούν στο κεφαλαιοκρατικό σύστημα, από την πλύση εγκεφάλου των μίντια και τον καταιγισμό της εμπορικής διαφήμισης όπου μέσω της ψυχολογίας του ατόμου, διεισδύει στον ανθρώπινο εγκέφαλο;
Οι άνθρωπο πάντα μετρούν τον εαυτόν του συγκρίνοντας τον με τους άλλους. Συνεπώς είτε το θέλουμε είτε όχι οι άλλοι είναι ο καθρέπτης μας.
Για τους πιστούς όμως, ή ακόμη και τους φανατικούς των θρησκειών καθρέπτης είναι ο Θεός τους, και η τήρηση των θρησκευτικών κανόνων. Αν βεβαίως δεν μπουν "οι πειρασμοί" μέσα τους από τα "διαβολικά" που γίνονται στον έξω κόσμο.
1]ΠΗΓΗ {Ελληνική Εταιρεία Κοινωνικής Παιδι-
ατρικής και Προαγωγής της Υγείας,"
2} AΠO FB-{ΕΠΑΜ ΠΑΤΡΑΣ}
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΣ
ΜΑΝΟΥΣΟΣ Γ. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ
Η Ευρωπαϊκή ένωση αποτελεί μια μεταπολεμική προσπάθεια βγαλμένη μέσα από τις φλόγες δύο παγκόσμιων πολέμων. Καλλιεργήθηκε στην κοινή γνώμη ότι θα είναι μια ένωση και συνεργασία των κρατών της Ευρώπης για προκοπή και πρόοδο χωρίς άλλες αιματοχυσίες.
Πραγματική ένωση όμως δεν έγινε ποτέ. Όπως στα πλαίσια μιας ομοσπονδιακής Ευρώπης, με κεντρική κυβέρνηση στην κορυφή, με γερουσία και βουλή με πρότυπο π.χ τις Η.Π.Α.
Και είναι πολύ δύσκολο να επιτευχθεί όταν έχει εδραιωθεί στα κράτη και στους λαούς ο εθνικισμός δύο αιώνων και η καπιταλιστική ολοκλήρωση μέσα στα πλαίσια του εθνικού κράτους.Κι όταν εκτός από τους εθνικισμούς και την πολιτική πολυγλωσσία υπάρχει εκ των πραγμάτων η καταγραφή πλήθος γλωσσών όσα είναι και τα κράτη που την απαρτίζουν.
Στις Η.Π.Α ομιλούν μία γλώσσα την Αγγλική κι αυτό έχει ιδιαίτερη σημασία ανεξάρτητα της καταγωγής ενός εκάστου και όλοι δηλώνουν "Αμερικανοί."
Η παραδοχή των Αμερικανών πολιτών ότι¨ "όλοι είναι Αμερικανοί" τους κάνει να αποβάλλουν όσο τουλάχιστον κατοικούν στις Η.Π.Α την πραγματική τους καταγωγή. Εκτός τα παιδιά των μεταναστών τρίτης και τέταρτης γενιάς που έχουν ενσωματωθεί πλήρως στην Αμερικάνικη κοινωνία.Βεβαίως η Αμερικάνικη ήπειρος είναι "ο νέος κόσμος" των παλαιών και νεότερων μεταναστών που οικοδομήθηκε και σε νέες ιδέες ανάλογα των συνθηκών. Σε αντίθεση με την "γηραιά Ευρώπη" των παλαιών ιδεών και ιθαγενών.. 
Για την σπουδαιότητα της γλώσσας και του πολιτισμού,να θυμίσουμε και τον αρχαίο Αθηναίο, Έλληνα σοφό Ισοκράτη ο οποίος είπε στον "Πανηγυρικό" του ότi: Ἕλληνας καλεῖσθαι τοὺς τῆς παιδεύσεως τῆς ἡμετέρας ἤ τοὺς τῆς κοινῆς φύσεως μετέχοντας»
-----------------------------------------------------------------------------------------------
«Τοσοῦτον δ’ ἀπολέλοιπεν ἡ πόλις ἡμῶν περί τό φρονεῖν καὶ λέγειν τοὺς ἄλλους ἀνθρώπους, ὥσθ’ οἱ ταύτης μαθηταὶ τῶν ἄλλων διδάσκαλοι γεγόνασιν, καὶ τὸ τῶν Ἑλλήνων ὄνομα πεποίηκεν μηκέτι τοῦ γένους, ἀλλὰ τῆς διανοίας δοκεῖν εἶναι, καὶ μᾶλλον Ἕλληνας καλεῖσθαι τοὺς τῆς παιδεύσεως τῆς ἡμετέρας ἤ τοὺς τῆς κοινῆς φύσεως μετέχοντας»
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Η σημερινή Ε.Ε έχει υιοθετήσει κοινές πολιτικές συμφωνημένες απ`όλα τα κράτη.Κυρίαρχο όμως ρόλο παίζει ο Γαλλογερμανικός άξονας {αλλά που τείνει να κυριαρχήσει η Γερμανική δύναμη σαν η ισχυρότερη της Ε.Ε} που πάνω του στηρίχθηκε το Ευρωπαϊκό οικοδόμημα και εκφράζει και τα συμφέροντα αυτών των δυνάμεων.
Το δημόσιο έλλειμμα 60% του Α.Ε.Π και η απόκλιση των κρατικών προϋπολογισμών να μην ξεπερνά το 3% αναφέρεται κατά απαίτηση της Γερμανίας στις συνθήκες αλλά καμιά χώρα δεν το τηρεί.
Στην Ε.Ε κυριαρχούν οι γιγαντιαίες επιχειρήσεις τα μονοπώλια και ολιγοπώλια με τους λομπίστες τους καθημερινά να περιφέρονται στους διαδρόμους των Βρυξελλών και να υπαγορεύουν πολιτικές που ευνοούν τα συμφέροντα τους. 
"Η Ευρώπη των λαών" που ευαγγελιζόταν η ανανεωτική αριστερά πνέει τα λοίσθια.
"Για να γυρίσει ο ήλιος θέλει δουλειά πολύ."