Κυριακή 27 Μαρτίου 2016

ΔΙΗΓΗΜΑ
ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΜΑΝΟΥΣΟΣ Γ. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ
Είμαι σχεδόν εξήντα χρονών.Μερικά, λίγα χρόνια θέλω δηλαδή, για να τα φτάσω. Όλο γκόμενες έχω στο μυαλό μου.Γυναίκες, γυναίκες γυναίκες.Γυναίκες ντυμένες, γυναίκες γυμνές βλέπω στο δρόμο που περνάνε και κουνάνε τον πωπό τους,αλλά και στον... ύπνο μου.Έχω μπερδέψει το όνειρο με την πραγματικότητα.
Με τη γυναίκα την δική μου έχω δύο παιδιά και ένα εξώγαμο με την "Λάσι." Κατερίνα τη λένε τη γκόμενα μα εγώ έβλεπα ένα σήριαλ παλιά στη τηλεόραση και μου άρεσε η Λάσι με το καταπληκτικό τρίχωμα. Λάσι ήταν το όνομα της σκυλίτσας σ`εκείνη τη σειρά όπου το ζώο μοναδικά πρωταγωνιστούσε. Έτσι κι εγώ φωνάζω την εξωσυζική μου σχέση "Λάσι." Και την έχω να στέκεται στα δυο της πόδια όταν θυμώνω.
Βέβαια δεν μπορώ να σας κρύψω ότι τα τελευταία χρόνια η Λάσι μου μού την κοπάνισε.
Της υποσχόμουν συνεχώς γάμο. Ασφαλώς και ακαριαίως όταν θα έπαιρνα διαζύγιο από την κυρά μου. Μα είναι καιρός τώρα για χωρισμούς και διατροφές;Όπου κι αυτή βαρέθηκε κουράστηκε πλάνταξε στο κλάμα και ύστερα βρόντηξε την πόρτα πίσω της. Πήγε και παντρεύτηκε ένα χωρισμένο άνδρα ταμία τραπέζης άνευ τέκνων.
Υιοθέτησε και το μούλικο, το γυιο μας δηλαδή και τον έκανε δικό του.
Κυρία την έκανε την Λάσι ο μουστάκιας με την κουρσάρα της,με το βαμμένο μακρύ νύχι της, και το τσιγαράκι στο στόμα.Έκτοτε περνούσε από μπροστά μου η σκύλα, κουνιόταν κι εσιόταν σαν ξεβιδωμένη λατέρνα, και γύριζε και την κεφαλή της αλλού, μόλις με έβλεπε στα μούτρα.
Δεν πάνε πολλά χρόνια που μ`έχει πιάσει μια μανία με το δικό μου αυτοκίνητο.
Συνέχεια ασχολούμαι μαζί του.Δεν είναι νέο μοντέλο.Παλιό είναι μεσαία προς μεγάλη κατηγορία. Όταν τ`αγόρασα πριν τόσα χρόνια έκανα το κομμάτι μου στις κοπελιές.
Με αυτό τ`αυτοκίνητο έβγαλα γκόμενα και την γυναίκα μου.
Τώρα που πάλιωσε το έκανα βίδες.Το πήγα στον μηχανικό και του άλλαξε τη μηχανή.Το πήγα στον φαναρτζή το σουλούπωσε και μετά το έβαλε στο φούρνο για βάψιμο. Πέρασα κι από τον ταπετσέρη και του άλλαξε ταπετσαρίες στο σαλόνι.
Ασύλιο κανούργιο έγινε το άτιμο το μηχάνημα.
Το κυκλοφορούσα στην πιάτσα και με ζήλευαν οι φίλοι μου.
Το αυτοκίνητο είναι η αιτία και με πλησίασαν πολλές γυναίκες που διαφορετικά δεν θα με πλησίαζαν.
Δεν περνάω και την πρώτη νεότητα.
Κοντεύω τα εξήντα.
Ούτε ποτέ υπήρξα αρρενωπός π.χ σαν τον Αλέκο Αλεξανδράκη ή τον Ανδρέα Μπάρκουλη.
Μισή ριξιά άνδρας ήμουν και είμαι αλλά είχα κι εγώ την αξία μου και την πέραση μου στις γυναίκες.
Αλήθεια το λέω. Δεν ήμουν όποιος κι όποιος.
Δεν θα έκανα παρέα με την πρώτη παχουλή που θα με πλησάζε για βόλτα ποτό και... κρεβάτι..
Τις προάλλες ήρθε στη δουλειά μου μια κοπέλα και μου είπε ότι¨ "Αν της έδινα δέκα ευρώ θα με έπαιρνε στοματικώς στα όρθια."
Την λυπήθηκα.
Άνοιξα το πορτοφόλι μου τις έδωσα δέκα ευρώ και την έδιωξα.
Είμαι και λίγο ψυχοπονιάρης.
Κι ας έχω πέντε λογαριασμούς του ρεύματος απλέρωτους.
Ως και την εφορία μου δε πλέρωσα και έτρεξα να κάνω ρυθμίσεις πριν λήξει η προθεσμία.
Δεν έχω τώρα και τον βουλευτή μου να του ζητήσω χάρη.
Στις δύο τελευταίες εκλογικές αναμετρήσεις έφαγε μαύρο..
Ακόμη κι εγώ που μου είχε κάνει ένα σωρό εξυπηρετήσεις τον μαύρισα.
Όλος ο κόσμος μαύρισε τους παλιούς πολιτικούς.
Εγώ θα ξεχώριζα δηλαδή.
Δεν φτάνουν όλα τα άλλα, η φτώχεια οι αναδουλειές τα χρόνια που πέρασαν και γερνάω οι αγαμίες, μ`έχει απομακρύνει και η γυναίκα μου από το κοινό μας κρεβάτι.
"Να πας να κοιμάσαι στο αυτοκίνητο σου μου λέει έξω φρενών."
"Συνέχεια με αυτό ασχολείσαι τα τελευταία χρόνια."
Μου πέταξε τα ρούχα κι ένα μαξιλάρι έξω από το σπίτι και έκτοτε κοιμούμαι στο περιποιημένο και αρωματισμένο αυτοκίνητο μου.
Όταν κυκλοφορήσω με τα αστραφτερό αυτοκίνητο μου το καλοκαίρι στη παραλία του Πλατανιά, που γεμίζει από τουρίστριες,κι οι άτιμες ψάχνουν για καλοκαιρινές ξεπέτες. Ξέρετε πόσες γυναίκες θα μου ριχτούνε ;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου