Κυριακή 8 Μαΐου 2016

"ΑΧ ΕΛΛΑΔΑ Σ`ΑΓΑΠΩ"
ΜΑΝΟΥΣΟΣ Γ. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ
"Αχ Ελλάδα σ’ αγαπώ
και βαθιά σ’ ευχαριστώ
γιατί μ’ έμαθες και ξέρω
ν’ ανασαίνω όπου βρεθώ
να πεθαίνω όπου πατώ
και να μη σε υποφέρω
Αχ Ελλάδα θα στο πω
πριν λαλήσεις πετεινό
δεκατρείς φορές μ’ αρνιέσαι
μ’ εκβιάζεις μου κολλάς
σαν το νόθο με πετάς
μα κι απάνω μου κρεμιέσαι"
ΜΑΝΩΛΗΣ ΡΑΣΟΥΛΗΣ
Παρακολούθησα την εκπομπή "Η Μηχανή του Χρόνου" "Ε.Τ1" με την βιογραφία του ΜΑΝΩΛΗ ΡΑΣΟΥΛΗ. Παλαιότερα είχα διαβάσει συνέντευξη του που μιλούσε για τον Ινδό φιλόσοφο ΡΑΖΝΙΣ-"ΌΣΟ" για τον Αγ. Νικόλαο Λασιθίου την διαμονή του εκεί,και για την έκδοση του φιλοσόφου.΄Έχω διαβάσει και άρθρα του ΡΑΣΟΥΛΗ νομίζω στην εφημερίδα "ΠΡΩΤΗ" Αρκετά βιβλία του "ΟΣΟ" έχω διαβάσει και είναι πολύ σπουδαίος φιλόσοφος. Ο Μανώλης Ρασούλης ήταν ένας πρώτης γραμμής διανοούμενος και ανιδιοτελής αγωνιστής για τις ιδέες του, αλλά και σπουδαίος στιχουργός, αρθρογράφος, τραγουδιστής, μουσικός και εν γένει σπουδαίος καλλιτέχνης. Δεν ξεχνιούνται εύκολα τέτοιοι άνθρωποι διότι μένει το έργο τους, κι η πνευματική τους κληρονομιά..
Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
Σχολιάστε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου