Δευτέρα 20 Ιουνίου 2011

ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ Ποιο είναι το θέμα της ημέρας; Είναι η πτώχευση.

Πτώχευσε η Ελλάδα; Πτώχευσαν οι ιδέες των ανθρώπων της;

Πτώχευσαν οι ανάγκες τους, να αγαπούν και να σκέφτονται;

Μην τάχα μου η φτώχεια είναι μια ιδέα;

Ποιος καθορίζει το έχειν και το είναι;

Ένα ολόκληρο σύστημα ιδεών και αισθήσεων.

Ποιος θα μου απαντήσει στην κατάφαση. Ότι¨

Είμαι πλήρης γιατί έχω αγάπη.

Δεν μου λείπει τίποτα, γιατί έχω ελάχιστες ανάγκες.

Λίγη τροφή, άσκηση στο γυμναστήριο, ανάγνωση με τις ώρες, το βράδυ

ένα τσίπουρο, με τους φίλους.

Ποιο είναι το πρόβλημα της ημέρας; Μα η πτώχευση της χώρας.

Οι τράπεζες ίσως να πτωχεύουν. Οι άνθρωποι όμως δεν πτωχεύουν ποτέ.

Τουλάχιστον όσο σκέπτονται, ζουν και αγαπούν.



ΜΑΝΟΥΣΟΣ Γ. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου