Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2013


  1. ΓΚΡΕΜΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΧΤΙΣΤΗΣ
    ΚΩΣΤΗΣ ΠΑΛΑΜΑΣ
    Εγώ είμαι ο γκρεμιστής, γιατί είμ' εγώ κι ο χτίστης,
    ο διαλεχτός της άρνησης κι ο ακριβογιός της πίστης.
    Και θέλει και το γκρέμισμα νου και καρδιά και χέρι.
    Στου μίσους τα μεσάνυχτα τρέμει ενός πόθου αστέρι.

    Κι αν είμαι της νυχτιάς βλαστός, του χαλασμού πατέρας,
    πάντα κοιτάζω προς το φως το απόμακρο της μέρας.
    Εγώ ο σεισμός ο αλύπητος, εγώ κι ο ανο...
    Δείτε περισσότερα
  2. ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ
    "Η Αργεντινή μια από τις πλουσιότερες χώρες της Λατινικής Αμερικής ήταν από τα μέσα της δεκαετίας του 1990 υποδειγματικός μαθητής του νεοφιλελεύθερου δόγματος που οδήγησε στην κατάρρευση την οικονομία στα μέσα του 2001. Η ξαφνική πτώχευση της χώρας, φέρνει μαζική ανεργία και δέσμευση των καταθέσεων στις τράπεζες και είναι ιδιαίτερα επώδυνη στις μεγάλες πόλεις όπου οι κάτοικοι βρίσκονται αντιμέτωποι ακόμη και με το πρόβλημα της πείνας. Δημιουργούνται έτσι επιτροπές γειτονιάς..."
    ΠΗΓΗ -Ο ΧΩΡΟΣ ΣΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΣΚΕΨΗ
  3. ΟΝΕΙΡΟΠΟΛΟΙ

    Τι θα κάναμε χωρίς τους νέους,
    τους μεσήλικες, τους γέρους,
    τους ωραίους;

    Όλους αυτούς που
    διατηρούνται σφριγηλοί και μαζί
    με τους νέους ονειρεύονται?
    Νέους ανθισμένους κόσμους
    να χτίσουν, και να πορεύονται?

    Ονειροπόλοι μας χρειάζονται
    να δώσουν σάρκα και οστά στα όνειρα μας.
    Να ντύσουν με δημιουργία τη χαρά μας.
    Κι ας λέμε τώρα,-κούφια η ώρα-
    ότι τα σχέδια τους
    για το μέλλον, είναι ουτοπίες ονειροπαρμένων.

    Χωρίς τα όνειρα μας τι θα ήμασταν;
    Άνθρωποι των σπηλαίων ακόμη;
    Αν δεν δώσεις τη μάχη για το ανέφικτο,
    εσύ θα χάσεις, γιατί νέος
    ακόμη και θα γεράσεις.
    Από τους ονειροπόλους
    κερδήθηκε η ζωή.

    Κι ας πετροβολήθηκαν από
    τους πραγματιστές
    που αποδείχθηκαν
    των ονείρων οι ληστές.

    ΜΑΝΟΥΣΟΣ Γ. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου