Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2014

ΔΙΑΛΟΓΟΣ 
"Τι άπληστος που είσαι άνθρωπε μου."
"Μάζεψες όλο το "φαγητό" από το τραπέζι."
"Με λαιμαργία ήπιες και το ποτό."
"Τώρα προσπαθείς να γευτείς. "
"Και όλο το ταψί με το "γλυκό."

Το ξέρεις πως εγώ θα μείνω νηστικός;"
"Ήθελα κι εγώ προμήθεια λιγάκι. "
"Να μοιραστούμε δίκαια το "φαγάκι."
"Να εισέλθει και για εμένα το νερό στο αυλάκι."
" Θα σε μαρτυρήσω στο κοινό."
" Σαν κλέφτη και κακοποιό."
"Δεν με παρατάς."
"Τι είναι αυτά που τσαμπουνάς;"

"Θα σκάσεις άνθρωπε μου από την πολυφαγία."
" Η δίψα σου είναι μεγάλη.
Να αποθηκεύεις συνεχώς και να το
ρίχνεις στην κραιπάλη...."
"Ποιος θα σε σταματήσει εσένα;"
"Που δεν έχεις καθόλου φρένα;"
"Και δεν βάζεις τέλη στο βάζο
με το μέλι;"

"Αν δεν μου δώσεις από την μοιρασιά."
Θα διαλαλήσω πως έγινες "μέγας."
Από των Ελλήνων την κλεψιά."

ΜΑΝΟΥΣΟΣ Γ. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου