Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2016

ΟΝΕΙΡΑ ΚΑΙ ΦΑΝΤΑΣΙΕΣ
-----------------------------------
Μια φορά κι ένα καιρό
σ`ένα μέρος δροσερό
καταμεσής κοιμόμουνα
πράγματα ονειρευόμουνα.
--------------------------------------------
Νόμιζα ότι ήμουν βράχος
στης θάλασσας την άκρη
φωλιά των λευκών γλάρων
δυνατός κυματοθραύστης.
----------------------------------------
Άραγε ήμουν εγώ ;
Γιατί εγώ ήμουν δέντρο
ψηλό σαν κυπαρίσσι.
Στο δάσος αφιερωμένο
οξυγόνο να χαρίζω.
-------------------------------
Ήμουν αγέρας
καθαρός αγνός βουνίσιος,
Δρόσιζα
των ανθρώπων
τους καημούς σε χαλεπούς
καιρούς.
-----------------------------------------------\
Ήμουν ένας κόκορας
ψηλός, και στο κοτέτσι ζηλευτός.
Σε όποια κότα μου εστάθει
έσβηνα με μιας τα πάθη.
--------------------------------------------
Ήμουν για λίγο η κοινωνική
δικαιοσύνη.
Τους ανθρώπους αγαπούσα
και ήθελα να τους φροντίσω.
------------------------------------------
Ισότητα να διεκδικήσουν
να ζήσουν το όνειρο τους.
Να μη μείνουν πίσω.
------------------------------------------
Μια φορά κι ένα καιρό
ονειρευόμουνα κι εγώ.
Πράγματα και θαύματα.
Του ύπνου φαντάσματα.
--------------------------------------
Στο ξύπνιο μου κατάλαβα
Πως ήταν όλα χίμαιρες
του ύπνου φαντασίες.
Τι γλυκές όμως!
Οπτασίες!
---------------------------------------
ΜΑΝΟΥΣΟΣ Γ. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ
ΧΑΝΙΑ 5- 10- 2013

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου