Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2016

Το fb μου θύμισε ένα σχόλιο που είχα γράψει πριν 4 χρόνια
Η ΤΙΜΗ ΤΙΜΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ
Στην επαρχία από την οποία κατάγομαι {ΣΦΑΚΙΑ} έκλεβαν πρόβατα και γίδια. Το ίδιο συνέβαινε και στο χωριό του Γιάννη Σμπώκου τα ξακουστά ΑΝΩΓΕΙΑ. Όμως 8Ο εκατομμύρια ευρώ {κάπου 27 δις δραχμές} ,που εισέπραξαν μίζες μαζί με τον Ακη Τσοχατζόπουλο είναι μεγάλος πειρασμός.
Παρά τον εκπολιτισμό του Γιάννη Σμπώκου όπου ζούσε σε "αριστοκρατική" συνοικία -Κηφισιά γαρ- ο ΑΚΗΣ στο ημερολόγιο του τον αποκαλούσε¨ "βοσκό." "
Ζήτησα¨ έγραφε- από τον "βοσκό" να μου δώσει τα χρήματα γιατί είναι δικά μου..." Θυμάμαι την μακαρίτισσα την Σφακιανή μητέρα μου όπου μας έλεγε¨ " Η τιμή, τιμή δεν έχει παιδί μου, και χαράς εκείνον που την έχει." Και η θυμόσοφη γιαγιά μου τακτικά μου τόνιζ娨Πρόσεχε στην ζωή σου παιδί μου να είσαι τίμιος." Για ένα κούτελο {μέτωπο} ζούμε σε αυτήν την κοινωνία."Οι πολιτικοί όμως είναι επιρρεπείς σε τρία αμαρτήματα του πολιτισμού μας¨Εξουσία, σεξ , και χρήμα.
Υ.Γ Στην στήλη μου στην τοπική εφημερίδα εφημερίδα των Χανίων"ΑΓΩΝΑΣ "όταν συνέλαβαν τον ΑΚΗ το είχα υπαινιχθεί¨ "οτι δεν μπορεί να μην είναι αναμειγμένος στο μεγάλο φαγοπότι ένας από τους ποιο στενούς συνεργάτες του Τσοχατζόπουλου όπως ο Γ.Γ εξοπλισμών του ΥΕΘΑ Γιάννης Σμπώκος.
ΜΑΝΟΥΣΟΣ Γ. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου