Παρασκευή 1 Οκτωβρίου 2010

ΖΗΜΙΩΣΑΝ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΟΙ ΜΕΤΑΦΟΡΕΙΣ
ΓΡΑΦΕΙ Ο ΜΑΝΟΥΣΟΣ Γ. ΔΑΣΚΑΛΚΗΣ
«Παναγιά μου και κυρά μου φύλαγε το σπίτι μου και καψ` του γείτονα μου» Αυτό ομολογουμένως δείχνει να είναι το σλόγκαν των διαφόρων κοινωνικών ομάδων , όπου «κηρύσσουν χωρίς περίσκεψιν χωρίς αιδώ» απεργίες κλείνουν τους δρόμους, και δεν αποσύρονται περιμένοντας το κράτος να ικανοποιήσει τα αιτήματα τους συνήθως σε βάρος του κοινωνικού συνόλου. ΧΘΈΣ ΉΤΑΝ ΟΙ ΑΓΡΌΤΕΣ ΠΟΥ ΖΉΤΑΓΑΝ ΚΡΑΤΙΚΕΣ ΕΝΙΣΧΎΣΕΙΣ ΓΙΑΤΊ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΈΦΤΑΝΑΝ ΟΙ ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ ΑΠΌ ΤΗΝ Ε.Ε ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ ΕΠΙΠΛΕΟΝ 4Χ4 αντί να τα κάνουν επενδύσεις και ανάπτυξη της παραγωγής τους. ΣΉΜΕΡΑ είναι ΟΙ ΜΕΤΑΦΟΡΕΊΣ ΠΟΥ δεν θέλουν νέους μεταφορείς να τους ανταγωνιστούν ενώ ζούμε σε ανοιχτή οικονομία της αγοράς. ΒΡΕ ΠΟΥ ΠΆΜΕ;
Χωρίς παραγωγική βάση με τις εισαγωγές των Ελληνικών αναγκών κατά 70% από το εξωτερικό με ένα σύστημα κλεπτοκρατικό και μιζαδόρικο, οδηγηθήκαμε στον πάτο του πηγαδιού. ΤΟ ΠΡΩΤΕΎΘΥΝΟΝ στους ΗΓΕΤΕΣ ΜΑΣ ΒΕΒΑΊΩΣ ΒΕΒΑΊΩΣ. Πολιτικούς πνευματικούς οικονομικούς. Οι οποίοι δε έκρουσαν εγκαίρως τον κώδωνα του κινδύνου κι άφησαν το καράβι στην τύχη του να πέσει σε ύφαλο ,σαν τον Τιτανικό» Συγχαρητήρια σε όλους μας ηγεσίας και λαού.. «Εικόνα σου είμαι κοινωνία και σου μοιάζω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου