Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2013

ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΓΡΑΨΩ

Αποφάσισα να γράψω ένα ποίημα
σήμερα. 
Μα δεν ξέρω 
αν μου βγει γιατί έχω νεύρα.
Πολλά νεύρα γιατί
έχω φρικτούς πόνους
από τις "ζοχάδες" μου.
Ξέρετε που βγαίνουν αυτές.
Για να μη τα λέμε κι όλα
και σε τυρρανούν.
Σκέφτηκα να το αναβάλλω για αύριο.
Ίσως για μεθαύριο.
Μετάνιωσα όμως
Άλλωστε τι είναι ένα ποίημα;

Μερικές λέξεις αραδιασμένες
στη σειρά.
Αυτές οι ριμαδολόξεις βέβαια
μπορεί να
σου προσφέρουν αιωνιότητα.
"Μια αιωνιότητα και μια ημέρα"
Όπως θα έλεγε και ο αδικοχαμένος
"ποιητής των εικόνων."
Προσωπικά δεν έχω τέτοια
προσδοκία.

Ύστερα δεν ξέρω
αν θα υπάρχω αύριο.
Αν έχω έμπνεΥση
ή θα έχω γίνει σκόνη.
Καλύτερα να γράψω σήμερα
τις λέξεις μου.

Αρχίζω¨
Α μπε μπα μπλομ!!!
Μπη μπλομ!!
Νομίζατε ότι μόνο οι Καβάφης, Σεφέρης,
Ρίτσος, Ελύτης, Βρεττάκος, Εμπειρίκος ,
ήξεραν να γράφουν ποίηση.
Είμαι κι εγώ ο αλαζών εδώ.

Πιστέψατε ότι οι λέξεις τούτες
Οι ατάκτως εριμένες είναι ποίημα.
Σας την έσκασα.

ΜΑΝΟΥΣΟΣ Γ. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου