Τρίτη 18 Αυγούστου 2015

ΚΡΙΣΗ
Έτυχε να γεννηθώ σε καλή εποχή.
Η μαμά μου με είχε μην βρέξει
και μην στάξει.
Ξαφνικά σαν να`φαγα μια μπαλωθιά.
Κατάστηθα μέσα στην καρδιά.
Ο πατέρας μου είχε χρέος στις τράπεζες.
Και του κατάσχεσαν το σπίτι.
Η κρίση του`κλεισε την επιχείρηση.
Μείναμε πανί με πανί.
Και τώρα τι θ`απογίνω εγώ;
Όπου όλα ήταν εύκολα για μένα;
Πως θα αντέξω ;
Να συνεχίσω τη ζωή μου;
Δεν μπορώ μεγαλωμένος στα πούπουλα.
Να ζήσω σαν ανέστιος και πένης.
Ίσως δηλητήριο να πάρω.
Και τη ζωή μου να χαραμίσω.
Μα πάλι μια ζωή έχει ο άνθρωπος.
Πως να την αφήσω;
Θα βρω εγώ τρόπο ναι.
Και θα τα καταφέρω.
Να ζήσω και να ευτυχήσω.
Εδώ ο Οδυσσέας διέσχισε θάλασσες
με φουρτουνιασμένα κύματα.
Πέρασε από τις Λαιστρυγόνες και
τους Κύκλωπες μέχρι να φθάσει στην Ιθάκη.
Αυτόν τον γίγαντα θα έχω για οδηγό.
Θα τα καταφέρω να χτίσω τη ζωή μου.
Σε υπήνεμο λιμάνι να την οδηγήσω.
ΜΑΝΟΥΣΟΣ Γ. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου