Τρίτη 6 Μαΐου 2014

ΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΡΕΑΛΙΣΤΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ
ΜΑΝΟΥΣΟΣ Γ. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ
Οι μεγάλες δυνάμεις μπορούν να κάνουν πολέμους να δολοφονούν να καταστρέφουν να προκαλούν ολοκαυτώματα και "μαρτυρικές πόλεις." Να πνίγουν εκατομμύρια Εβραίων στους φούρνους αερίων και να τους λέμε και ευχαριστώ. Να τους κάνουμε και υποκλίσεις τύπου¨"Σφάξε με αγά μου να αγιάσω." Έτσι για να μην θίξουμε το "σαβουάρ βιβρ" των Γερμανών ιθυνόντων.
Για όποιον όμως μου απαντήσει ότι η Ελλάδα το σκέφθηκε αργά για τις αποζημιώσεις θα του ανταπαντήσω¨ "Έχετε απόλυτο δίκαιο." Στην βράση κολλάει το σίδερο. "Τώρα είναι αργά αγάπη μου γλυκιά." Μπορεί μερικοί πολιτικοί να ζητούν καθυστερημένα τις Γερμανικές αποζημιώσεις είτε για λόγους δημαγωγικούς, ή ιδεολογικούς, η για λόγους και μόνον εντυπώσεων, ότι είναι αυτοί πατριώτες που διεκδικούν. Ή ακόμη και ειλικρινά να πιστεύουν ότι οι Γερμανοί δεν θα μας ξεχάσουν και να τρέφονται από το δίκαιο του αγώνα, όπως ο παλαίμαχος αγωνιστής ΜΑΝΩΛΗΣ ΓΛΕΖΟΣ. Μακάρι να πληρώσει η Γερμανική κυβέρνηση αλλά δεν το βλέπω. Άνθρακες είναι ο θησαυρός.Δεν είμαι ηττοπαθής. Ρεαλιστής είμαι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου