Σάββατο 19 Δεκεμβρίου 2015

Η ΕΠΟΧΗ ΜΟΥ
Είμαι παιδί της εποχής μου.
Δεν θα μπορούσε να γίνει αλλιώς.
Η φτώχεια με μεγάλωσε.
Δεν το λέω για λύπηση
Αλλά για την αυτογνωσία μου.
Είμαι αυτοδίδακτος.
Για να ζήσω έκανα
μικρός ταπεινά
επαγγέλματα.
-----------------------------------------------------------
Όσοι λένε ότι "εκείνο που
μετράει στη ζωή είναι τα όχι σου"
Έχουν δίκαιο αλλά είναι βαθιά νυχτωμένοι.
Ο φτωχός είναι εξαρτημένος απ΄την φτώχεια του.
Ίσως πλούσιοι αστοί να μπορούν να πουν όχι.
Επειδή δεν έχουν περάσει δυσκολίες.
Και αυτοί όμως είναι αιχμάλωτοι του πλούτου τους.
-------------------------------------------------------------------------------------
Ο Μάνος Χατζιδάκης ήταν σπουδαίος συνθέτης.
Αποκήρυξε τα τραγουδάκια του για την¨ "φίνος φίλμς"
Διότι¨ "τα έκανε για λόγους βιοποριστικούς."
Δεν μπορούσαν να έχουν την ποιότητα δικών του επιλογών
ή της έξοχης μουσικής του "χαμόγελου της τζοκόντα."
Οι παγκόσμιοι εμβέλειας συνθέτες
της Ευρωπαϊκής κλασικής μουσικής.
Έγραφαν μουσική για τους βασιλιάδες της εποχής τους.
Υπήρξα ένα παιδί της εποχής μου.
Πάντα πραγματιστής
Ποτέ αιθεροβάμων.
----------------------------------------------------------------------
ΜΑΝΟΥΣΟΣ Γ. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου