Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2016

ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΙΣ
--------------------------------------------------------------
ΠΕΡΙ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ Ο ΛΟΓΟΣ
------------------------------------
ΜΑΝΟΥΣΟΣ Γ. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ
-------------------------
Μου άρεσαν τα πλάνα με τις μαγευτικές εικόνες αλλά δεν υπήρχε κατανοητό σενάριο.
Όταν τον ρώτησε κάποιος δημοσιογράφος απάντησε ο Θ.Α ότι¨ "αυτός είναι ο τρόπος γραφής μου."
Δεν είπα ότι δεν ήταν ποιοτικές οι ταινίες του Αγγελόπουλου.Ήταν ελιτιστής ο άνθρωπος.Άλλωστε αν δεν κάνω λάθος έχει πάρει και Α/ βραβείο στο φεστιβάλ κανών αλλά και διεθνώς θεωρείται από τους κριτικούς κινηματογράφου πολύ μεγάλος δημιουργός. Προσωπικά δεν μου αρέσουν οι ακαταλαβίστικες ταινίες που απευθύνονται σε μια ολιγάριθμη ελίτ. Όχι μόνο του μακαρίτη και αδικοχαμένου ΘΟΔΩΡΟΥ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ αλλά και των άλλων μεγάλων Ελλήνων και ξένων σκηνοθετών που δημιουργούν φιλμς σε τέτοιο στυλ.
Η απορία μου είναι πως ένας αριστερός διανοούμενος -δηλαδή άνθρωπος που υποστήριζε τα δίκαια του λαού- έκανε ταινίες που ουδείς λαϊκός άνθρωπος δεν της κατανοούσε; Ούτε του γέρο Νίκου Κούνδουρου π.χ οι ταινίες ήταν δημοφιλείς διότι ήταν δυσκολονόητες. {Έχω ακούσει τον ίδιο και έλεγε ότι¨ "δεν ήταν δημοφιλείς οι ταινίες μου."}
Δεν μπορούν βέβαια όλοι οι δημιουργοί να παρουσιάσουν ποιοτικές αλλά και κατανοητές ταινίες με ευαισθησία όπως π.χ ο σκηνοθέτης Παντελής Βούλγαρης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου