Δευτέρα 30 Αυγούστου 2010

ΚΟΡΙΤΣΙ
Για σένα κορίτσι, κορίτσι του Απρίλη
με το χαμόγελο στα χείλη,
τα πλούσια μακριά μαλλιά.
Στου Αιγαίου τα νερά θα ταξιδέψω να σανταμώσω
μία έναστρη νυχτιά.
Είμαι ερωτευμένος με τα μάτια σου η αγάπη σου,
ανάσες μου χαρίζει.
Θα σε πάρω να φύγουμε σε ξένους τόπους ,
να γνωρίσουμε εκεί λουλουδένιους τρυφερούς ανθρώπους..
Τι χαρούμενα θα είναι εκείνα τα μέρη
ελεύθερα θα ζήσουμε κανείς δε θα μας ξέρει.
Κορίτσι ,κορίτσι του Απρίλη γοργόνα της θάλασσας της στεριάς πεταλούδα
την ανάσα σου αγάπησα από τότε που τα χείλη σου άγγιξα.
Όλα τώρα μου φαίνονται σαν ψέματα σαν παραμύθι
στον παράδεισο βρίσκομαι και πετώ εις τα ύψη.
Μη παρακαλώ σας μη. Μη μου χαλάτε την στιγμή.
Θέλω σένα όνειρο να ζήσω όλη μου την ζωή.

ΜΑΝΟΥΣΟΣ Γ.ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου