Σάββατο 30 Απριλίου 2011

Από: manousos daskalakis (manousosdaskalakis@hotmail.com)
Εστάλη: Σάββατο, 30 Απριλίου 2011 3:58:57 μμ
Προς: news@agonaskritis.gr (news@agonaskritis.gr)


ΘΡΗΣΚΕΙΑ -¨ΑΝΑΓΚΗ Η ΟΠΟΙΟ ΤΟΥ ΛΑΟΥ;

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΜΑΡΔΟΥΚ

ΓΡΑΦΕΙ Ο ΜΑΝΟΥΣΟΣ Γ. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ

Η πίστη στις θρησκείες είναι ανάγκη για πολλούς ανθρώπους. Απόδειξη ότι είναι ακόμη ζωντανές αν και έχει διανύσει, ο δυτικός πολιτισμός ,ο οποίος είναι ο πιο ισχυρός πολιτισμός στον κόσμο, αναγέννηση και διαφωτισμό, κι η ανθρωπότητα στον τομέα της επιστήμης, έχει κάνει αληθινά «θαύματα». Ο άνθρωπος έχει φθάσει στην σελήνη, η ιατρική «ανασταίνει» ακόμη και νεκρούς, και με την καρδιοχειρουργική, «κάνει χωλούς να περπατήσουν» , με την οφθαλμολογία «τυφλούς να βρουν το φώς τους» με την ακτινοβολία των λέιζερ, κι ενώνει ακόμη και κομμένα μπράτσα, ή δάκτυλα με την ορθοπεδική. Η ψυχιατρική -ψυχολογία θεραπεύει τους υποφέροντες ψυχολογικά, όπου παλιότερα η θρησκεία θεωρούσε, και θεωρεί ακόμη δαιμονισμένους. Ο δε φυσιοδίφης Κάρολος Δαρβίνος , με τις έρευνες του ανακάλυψε ότι ο άνθρωπος κατάγεται από ένα εξελιγμένο είδος χιμπαντζή. Οι θρησκείες του Ισλάμ, σήμερα, χρησιμοποιούνται από τους επιτήδειους, πολιτικά, για να πυροδοτήσουν θρησκευτικούς φονταμενταλισμούς, και επιθέσεις αυτοκτονίας .Οι θρησκείες όμως, είναι θρησκείες κανόνων και αγαπητικής φιλοσοφίας, κι όχι οδηγίες για βίαιες ενέργειες, από απαίδευτους φανατικούς. Ο μεγάλος φιλόσοφος οικονομολόγος και κοινωνιολόγος Καρλ Μαρξ, δεν έγραψε τυχαία ότι¨ « η θρησκεία είναι η ψυχή του καταπιεσμένου πλάσματος σε ένα κόσμο χωρίς ψυχή, είναι το όπιο του λαού». {Το όπιο με την έννοια του αναλγητικού στον πόνο}Ο φιλόσοφος στην εποχή περίπου του Κ. Μαρξ, Κάρολος Φόϋεμπαρχ είχε γράψει ότι¨ « ο άνθρωπος είναι πολύ εγωιστής και δεν θέλει να παραδεχτεί ότι πεθαίνει, για τούτο ανακάλυψε την αιώνια ζωή των ψυχών» . Προέτρεψε τους ανθρώπους ο φιλόσοφος , ο άνθρωπος να ανακαλύψει ξανά τον συνάνθρωπο του, και να τον αγαπήσει σαν Θεό. «homo hominy deus est}. Ο διαπρεπής αρχαιολόγος- ακαδημαϊκός Σπύρος Μαρινάτος στον βιβλίο του «Σουμερικός και Βαβυλωνιακός πολιτισμός σελίδα 82, γράφει για την μυθολογική προέλευση των θρησκειών παραθέτοντας την ιστορία του Θεού Μαρδούκ, Θεού των Βαβυλωνίων. Ο μύθος του θανάτου και της ανάστασης του Μαρδούκ ομοιάζει πολύ με το Χριστιανικό Πάσχα. Να όμως πως περιγράφει ο Μαρινάτος τον μύθο του θανάτου και της ανάστασης του Μαρδούκ έτσι όπως αυτός αναφέρεται σένα κείμενο της βιβλιοθήκης της πόλης Ασσούρ. «το κείμενο των παθών του Μαρδούκ» μας περιγράφει κυριολεκτικώς ένα παθόντα και ταφέντα Μαρδούκ όστις εθριάμβευσε, του Άδου και του θανάτου». Ο Μαρδούκ κρατείται αιχμάλωτος στα δύο όρη , όπερ σημαίνει το υποχθόνιο δικαστήριο. Εκεί υποβάλλεται σε ανάκριση. έπειτα θανατώνεται και άγεται στο όρος.

Μαζί με αυτόν θανατώνεται και ένας κακούργος. Τα ιμάτια του Μαρδούκ απάγονται. Στο όρος στο οποίο βρίσκεται ο Θεός ,φυλάγεται από στρατιώτες και είναι σκότος. εκεί κατέρχεται η σύζυγος του { Δέσποινα της Βαβυλωνίας}, και τον αναζητεί μέχρι της θύρας του τάφου. Τέλος όμως¨ « ο Θεός ανίσταται εκ του όρους και ανέρχεται εις στην ζωήν». Να ένας μύθος, μια ιστορία του Θεού τον οποίο παρουσιάζει Μαρινάτος και μας έρχεται χιλιάδες χρόνια προ Χριστού. Ο Γερμανός διπλωμάτης και συγγραφέας Γκαίτε είχε γράψει για την θρησκεία¨ « όποιος έχει τέχνη και επιστήμη έχει θρησκεία, όποιος πάλι δεν έχει τέχνη και επιστήμη πάλι έχει θρησκεία».

ΠΗΓΗ Πληροφορίες για τον Θεό Μαρδούκ από το άρθρο του καθηγητή του Παντείου Γιώργου Ρούση στην «Ελευθεροτυπία».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου