Παρασκευή 2 Ιουλίου 2010

ΣΙΓΑ ΓΙΩΡΓΟ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΟΙΜΑΤΑΙ
ΓΡΑΦΕΙ Ο ΜΑΝΟΥΣΟΣ Γ. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ Η Ελλάδα με την αδιαφορία των ηγετών της για τα γεωστρατηγικά της και τα γεωπολιτικά της εθνικά συμφέροντα, έχει γίνει εύκολο πλιάτσικο στα χέρια της Τουρκίας με τον καθηγητή Νταβούτογλου, το «Στρατηγικό του βάθος», και τις νεοθωμανικές του βλέψεις. Όσο εμείς βράζουμε στο ζουμί μας με τα δυσθεώρητα χρέη, τόσο η Τουρκία θα αναπτύσσεται και θα μετέχει στους 20 ισχυρότερους κρατικούς οργανισμούς του κόσμου ,και θα διεκδικεί τα πετρέλαια του Αιγαίου ακόμη και την Κρήτη, και την Γαύδο εάν ενθυμίστε. Γιατί ματαιώθηκε ο αγωγός πετρελαίου από την Ρωσία, μέσω Μπουργκάς Αλεξανδρούπολη; Μόνο η Βουλγαρία με την συντηρητική της κυβέρνηση είναι υπάκουη στα συμφέροντα των Η.Π.Α; Ο Γ. Παπανδρέου προεκλογικά είχε δηλώσει ότι θα επανεξετάσει την συμφωνία για δήθεν περιβαλλοντικούς λόγους, πιστός στα Αμερικάνικα συμφέροντα που ξεπούλησαν την μισή Κύπρο στην Τουρκία. Κρίμα γιατί δεν ζει ο Ανδρέας που διέταξε ¨ «βυθίσατε το χορα» και που ονειρευόταν μια «Ελλάδα η οποία να ανήκει στους Έλληνες». Έως τώρα οι επίγονοι, το μόνο που κατάφεραν είναι να βάλουν το Δ.Ν.Τ και τους Αμερικανούς στα πόδια της Ευρώπης, για να διαλύσουν την Ευρωπαϊκή ένωση. Με τα καμώματα τους τις πράξεις και τις παραλείψεις τους θέτουν την χώρα μας σε μεγάλο κίνδυνο, και τον λαό της σε περιπέτειες. Ακολουθεί δημοσίευμα από την «ελευθεροτυπία» για την εξωτερική και αμυντική μας πολιτική Και μου φαίνετε ότι είμαστε για κλάματα.
Από την ΚΥΡΑ ΑΔΑΜ
«Ονομα και πράγμα» σήμερα η στήλη, με διάφορα «ερριμμένα» από τον χώρο της εξωτερικής και αμυντικής πολιτικής μας.
ΣΤΟ Ιόνιο, στις 26 Ιουνίου, ξεκίνησαν σε δύο περιοχές τουρκοαλβανική αεροναυτική άσκηση και άσκηση έρευνας και διάσωσης. Η αλβανική ΥΠΑ ζήτησε από την αντίστοιχη ελληνική ΥΠΑ να εκδώσει ΝΟΤΑΜ για τη δέσμευση των περιοχών αυτών στον διεθνή εναέριο χώρο, εντός του FIR Αθηνών.
Ο κλαυσίγελως αρχίζει από εδώ και πέρα. Η ελληνική φρεγάτα που εξυπηρετεί τις ανάγκες μας στο Ιόνιο βρίσκεται εκτός ενεργείας, ενδεχομένως στην Κέρκυρα. Ετσι η παρακολούθηση της τουρκοαλβανικής άσκησης έχει ανατεθεί σε... ξύλινο (κατά το ήμισυ) παλαιό ναρκαλιευτικό σκάφος, το οποίο βεβαίως κινείται με ταχύτητα χελώνας!...
ΤΟ σοβαρότερο όμως είναι ότι με την υπαναχώρηση της προηγούμενης κυβέρνησης στη χρηματοδότηση αναβάθμισης των δύο ναυτικών βάσεων στην Αλβανία, το έργο ανέλαβαν, με το αζημίωτο βεβαίως, οι Τούρκοι. Ετσι, η μεν Αθήνα παίρνει τους 12 βαθμούς της Αλβανίας στη Γιουροβίζιον, αλλά η Αγκυρα παίρνει το αλβανικό 12 στην πολιτική της απέναντι στη χώρα αυτή.
Η Αθήνα αντέδρασε προληπτικώς σε υψηλούς τόνους για τις προχθεσινές βόλτες του τουρκικού ερευνητικού σκάφους «Τσεσμέ» στο Βόρειο Αιγαίο και στα διεθνή ύδατα.
Η Αθήνα όμως δεν βρίσκει να πει λέξη για την εν εξελίξει αεροναυτική άσκηση της Τουρκίας στην περιοχή μεταξύ Λήμνου και Σαμοθράκης και μάλιστα σε απόσταση μόνον 5,6 ν.μ. από τις ελληνικές ακτές, δηλαδή εντός των ελληνικών χωρικών υδάτων, ενώ η περιοχή τείνει να εξελιχθεί σε μόνιμο τουρκικό πεδίο βολής!
ΟΙ αρμοδιότητες της Ελλάδας στην έρευνα και διάσωση τείνει να καταστεί «είδος πολυτελείας», καθώς ο αρμόδιος Διεθνής Οργανισμός ICAO δείχνει να προτιμά τις υπηρεσίες της Ιταλίας και της Τουρκίας στην περιοχή και όχι της Ελλάδας.
ΕΔΩ και τρία χρόνια ο ICAO έχει καταστήσει την Ελλάδα ανύπαρκτη σε ό,τι αφορά την παρακολούθηση της έρευνας και διάσωσης από δορυφόρο. Ετσι, η περιοχή που προσδιορίζεται ως «ευθεία γραμμή» από τη Θεσσαλονίκη και τη Λαμία μέχρι την Κρήτη και δυτικά βρίσκεται υπό «τον έλεγχο» της Ιταλίας και η υπόλοιπη περιοχή ανατολικά έχει παραδοθεί στον έλεγχο της Τουρκίας, με τα δορυφορικά κέντρα των δύο χωρών να εκτελούν τις αρμοδιότητες που «κανονικά» θα έπρεπε να έχει η Ελλάδα.
ΟΛΑ τα παραπάνω μπορεί να φαίνονται «μικρά» και «ατάκτως ερριμμένα», αλλά αυτά όταν συνδεθούν αποτελούν το παζλ μιας εξωτερικής πολιτικής που παρουσιάζει εδώ και πολλά χρόνια «αρνητικό ισοζύγιο”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου