Παρασκευή 11 Μαΐου 2012

ΠΡΟΣ ΠΑΡΑΣΥΡΜΕΝΟ ΝΕΟ ΚΑΙ ΑΝΕΡΓΟ ΨΗΦΟΦΟΡΟ ΣΥΜΒΟΥΛΗ Αν κάνουν πρώτο κόμμα τη "Χ.Α” όπως ονειρεύεσαι, κάποια στιγμή θα ελθει και η σειρά σου να σε στείλουν σε στρατόπεδο συγκέντρωσης και εξόντωσης όπως οι ΝΑΖΙ. Και οι ΝΑΖΙ εθνικιστές τύραννοι,και ρατσιστές ήταν, και αιματοκύλησαν την ανθρωπότητα. -θα σε εξοντώσουν μόνο επειδή λες ελεύθερα την γνώμη σου κι αυτοί θα διαφωνήσουν μαζί σου.-Να σου θυμίσω ένα παλαιό ποίημα του ΜΠΡΕΧΤ “Μια μέρα ήρθαν και πήραν τους καθολικούς ,και δεν είπα τίποτα γιατί δεν ήμουν καθολικός.Μια μέρα ήρθαν και πήραν τους προτεστάντες, και δεν είπα τίποτα γιατί δεν ήμουν προτεστάντης.Μια ημέρα ήρθαν και πήραν τους μαύρους και δεν μίλησα γιατί δεν ήμουν μαύρος.Μια μέρα ήρθαν και πήραν τους τσιγγάνους και δεν είπα τίποτα γιατί δεν ήμουν τσιγγάνος.Μια ημέρα συνέλλαβαν και εμένα και τότε κατάλαβα ότι έπρεπε να φωνάξω με όλη την δύναμη των πνευμόνων μου ότι όλοι έχουν δικαίωμα να είναι ελεύθεροι.” ΛΟΥΜΠΕΝ ΕΓΕΡΘΗΤΙ ΌΠΛΑ ΠΑΛΑΣΚΕΣ ΑΠΟΘΕΣΑΤΕ ΕΜΠΡΟΣ ΜΑΡΣ 1,2 1,2 ΜΑΝΟΥΣΟΣ Γ.ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου