Τετάρτη 15 Αυγούστου 2012

ΚΡΗΤΗ ΓΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΥ Κρήτη αρωματισμένη μες το πράσινο λουσμένη. Κρήτη μου αγαπημένη με τον ήλιο φωτισμένη. Κρήτη μου Κρήτη μου με τη Γαύδο στα πλευρά σου και με την νήσο τη Χρυσή στα ματοτσίνορα σου. Κρήτη μου ανεμοδαρμένη έδιωξες τους κατακτητές και είσαι αντρειωμένη. Με λύρα και λαγούτο με συρτό και πεντοζάλη Κρητικοί και Κρητικές στροβιλίζονται μες την ανεμοζάλη. Όταν γεύονται οι ξένοι νόστιμη γραβιέρα βουτηγμένη εις το μέλι. Ακόμη και οι γέροντες ομοιάζουν με κοπέλι. Τα Λευκά όρη είναι τα βουνά σου Έχεις και τον Ψηλορείτη μέσα στην καρδιά σου. Κρήτη μου γόησσα μάγεψες ένα Κορνάρο Τον Ερωτόκριτο έγραψε και δεν το πιάνει ο χάρος. Γέννησες και Καζαντζάκη μια μέρα στην Μυρτιά Τη φήμη σου διέδωσε μακριά στην ξενιτιά. Γέννησες και Βενιζέλο που κοιμάται στ`Ακρωτήρι Του μεγαλοδύναμου Θεού έκανες το χατίρι. ΜΑΝΟΥΣΟΣ Γ. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου