Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2013

  • Η συζήτηση ξεκίνησε σήμερα
  • Chris Karageorgiou
    Chris Karageorgiou
    Αγαπητέ Κύριε Μανούσο Δασκαλάκη σας χαιρετώ, ονομάζομαι Chris, είμαι ελληνογερμανός, ζω και εργάζομαι στην Γερμανία, ήτανε σκληρή η ανάρτησης μου σε σχόλιο σας εναντίον της Δεύτερης Πατρίδας μου, δεν θα βγάλουμε άκρη σε κουβεντες, δεν εγνώριζα ότι είσθε άνθρωπος των τεχνών και μάλιστα Ποιητής, μπερδευτηκα με το Θέμα, δεν θέλω να επανέλθω σας ζητω συγγνώμη, εσείς οι Κρητικοί είστε Λεβέντες και δέχεσθε νομίζω την απολογία, ναι είμαι Ημιμαθής δεν τα γνώρισα τα Ελληνικά όπως σωστά θα έπρεπε, δεν δικαιολογώ τον Εαυτό μου αφού αν και γεννήθηκα στα ξένα έπρεπε να είμαι πιο επιμελής. Πετάω με την Lufthansa είμαι Ιπτάμενος εδώ και αρκετά χρονια, αρκετές φορες έχω πετάξει επάνω από την Κρήτη και μάλιστα από τα Ηρωικά Χανιά σε ταξίδια μου από η προς την Αφρική. Θέλω να σας ευχηθώ να είστε Υγιής με χαμόγελο και σπινθηροβόλο πνεύμα, Και πάλι με Συγχωρείτε που πρόσβαλα έναν σεβαστό φίλο, με φιλικούς χαιρετισμούς και με μια κρητική μαντινάδα σας αποχαιρετώ. Φίλο δεν κανω σε οποιον δω και μου χαμογελασει α δεν τον εχω σε καημους και πικρες δοκιμασει! Chris

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου