Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2011

ΤΟ ΔΙΛΗΜΑ ΤΟΥ ΑΔΟΛΟΥ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥ
ΓΡΑΦΕΙ Ο ΜΑΝΟΥΣΟΣ Γ. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ
Αν αύριο διεξαχθούν εκλογές δεν θα θα ψηφίσω ούτε ΠΑΣΟΚ ούτε Ν.Δ. Με την δύναμη και την ισχύ και της δικής μου ψήφου, έπαιρναν τα δύο αυτά κόμματα το 85% των ψήφων του Ελληνικού λαού. "Αυτοί τα φάγανε" σένα κράτος πελατειακό διεφθαρμένο και κλεπτοκρατικό.Εγώ είμαι ο άδολος ψηφοφόρος που πιστεύει στην ελεύθερη, αλλά ελεγχόμενη οικονομία, και στην εναλλαγή των κομμάτων στην εξουσία. Δεν αισθάνομαι ενοχές, γιατί δεν έφαγα ούτε μία μπουκιά από το πάρτι του δικομματισμού, των φίλων και των κολιτών.Είμαι ένας ιδεολόγος , ο οποίος δεν έχω κολιτούς στα κόμματα, αλλά δεν κάνω ούτε δουλειές, με το δημόσιο.Πάντα στην απέξω είμαι λόγω της εντιμότητας μου.Είμαι ελεύθερος επαγγελματίας, και παρόλα αυτά που βλέπω γύρω μου, προσπαθώ να μην κρύψω φορολογητέα ύλη, από το κράτος.Είμαι η εξαίρεση θα μού πείτε. Ναι αλλά με το παράδειγμα μου μπορεί αύριο να γίνω ο κανόνας.Μπορεί να έκτισα ένα αυθαίρετο στις παρυφές της πόλεως,για να στεγάσω την οικογένεια μου, αλλά φταίει το κράτος διότι δεν είχε προβλέψειέγκαιρα πολεοδομικό σχεδιασμό, και ορισμό χρήσεων γης.Όχι κ. Πάγκαλε "δεν τα φάγαμε μαζί". Εσείς και τα κόμματα σας, τα φάγατε κατασπαταλώντας, το μέλλον της χώρας. Είμαι ένας από τους πολλούς προβληματισμένους πολίτες που λυπάται βαθύτατα, για το κατάντημα της χώρας , από αυτούς που τάχθηκαν με δημοκρατικές διαδικασίες να την υπηρετήσουν με γνώμονα το κοινό συμφέρον.Όχι δεν θα ρίξω ούτε λευκό ούτε άκυρο όταν γίνουν εκλογές.Δεν ταιριάζει στον χαρακτήρα μου η φυγή . Δεν θα αφήσω τους άλλους να ψηφίσουν για λογαριασμό μου.Θα ψηφίσω ένα από τα μικρά κόμματα,εκτός τους ακραίους δεξιούς, ελπίζοντας επί τέλους να σπάσει το απόστημα του δικομματισμού και του πελατειακού κράτους.Δεν μου επιτρέπει η αγωγή μου να πετάω αυγά και γιαούρτια στους πολιτικούς.Αν και θα ήθελα να τους φτύσω κατάμουτρα.Είμαι όμως νοερά μαζί μ`εκείνους που το κάνουν, εκφράζοντας το κοινό αίσθημα της αγανάκτησης, για το ξεζούμισμα των φτωχότερων, λαϊκών στρωμάτων και το ξεπούλημα της χώρας στους ξένους ιμπεριαλιστές, και νεοαποικιοκράτες..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου