Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2012

ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ
Δημιουργία είναι η ουσία
Αν λιποτακτήσεις είναι προδοσία.
Μες της ζωής το μπελά
όρθιος να χαμογελάς.
Ω μάνα μου ωραία Ελλάς
Σε λατρεύω κι εσύ με πονάς.
Η ψυχή μου είναι δημιουργία
Κόρη μου είν` η ανάταση
Θα σπάσω τα δεσμά μου να βγω
στο ξέφωτο, με επανάσταση
Με τα όνειρα μου πετάω στο φεγγάρι
αν χρειαστεί, παλέβω με τα κύματα.
Αγαπώ τη φύση και τον έρωτα.
κάνω ταξίδια μακρινά στα πέρατα.
... Παθιασμένος φλογερός ονειροπόλος,
γράφω στίχους τραγουδώ,ρητορεύω.
Δίνω ανάσα στο λαό στην αγορά.
Ντύνω με αγώνα την ελπίδα
Πολύχρωμο ουράνιο τόξο
χρωματίζω μετά την καταιγίδα.

Μανούσος Γ. Δασκαλάκης

Unfollow Post · February 14 at 11:50am
Dionysios Vasilakis · Top Commenter
"Νάσαι πάντα καλά λεβέντη πατριώτη, να μας χαρίζεις δροσερόπνοες λαλιές. Ελπιδοφόρα η συγκίνηση του αντρίκιου Κρητικού Λόγου, αντίσταση σε κουραμπιέδες της λογοτεχνίας (Μίμης Ανδρουλάκης) και μαφιόζους νονούς (Μητσοτάκηδες, Κεφαλογιάννηδες) που λερώνουν τα ιερά χώματα τσι πανέμορφης, πολυαγαπημένης μου Κρήτης... Πάντα τέτοια, ΓΙΑΤΙ Η ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΑΛΗΘΙΝΟΥ ΚΡΗΤΙΚΟΥ, ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ Η ΜΕΓΑΛΟΝΗΣΟΣ....
"Τελικά η ελπίδα που καταφέρνει να κερδηθεί μέσα απο την πραγματικότητα, αρνούμενη την ίδια (σ.σ. την πραγματικότητα), είναι η μόνη μορφή αλήθειας΄" {Απο το "ΜΙΝΙΜΑ ΜΟΡΑΛΙΑ" του Theodor Adorno}

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου