Παρασκευή 9 Αυγούστου 2013

Ο ΕΠΙΚΗΔΕΙΟΣ

Αποφάσισα να παραστώ στην κηδεία
και να εκφωνήσω κι εγώ μεταξύ
των άλλων ένα επικήδειο.
Μπορεί να τον μισούσα όσο ζούσε
γιατί μεταξύ των άλλων ήταν ανταγωνιστής μου.
Ο νεκρός όμως δικαιώνεται.
Άλλωστε συνηθίζεται να λέμε λόγια
που δεν πιστεύομε σε αυτές τις περιπτώσεις.
Ο προκείμενος νεκρός είχε
πεντακόσια κοστούμια στις
ντουλάπες του.

Η λεκάνη της τουαλέτας του
ήταν καμωμένη από χρυσάφι.
Σε όλη του τη ζωή για να ανέλθει
είχε πατήσει
επί πτωμάτων.

Για επιβράβευση ο λαός τον ψήφισε
μέχρι και για δήμαρχο.
Ήταν δημόσιο πρόσωπο
ο εκλιπών μεγαλοαπατεώνας.
Κι εγώ τη στιγμή αυτή έπρεπε
να τα λησμονήσω όλα αυτά.
Γιατί ήμουν επιφανές δημόσιο πρόσωπο.

Και να πω
ότι¨ " Ηταν ένας ευπατρίδης, ένας
εθνικός ευεργέτης, και άλλα φαιδρά.
Τι να κάνουμε;
Δεν είναι εύκολο να είσαι δημόσιο πρόσωπο
όπως είμαι εγώ, που μιλώ τώρα ενώπιον σας.

ΜΑΝΟΥΣΟΣ Γ. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου