Τρίτη 1 Απριλίου 2014

*ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ .....ΠΗΡΑΝΕ ΧΑΜΠΑΡΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ ΧΑΧΑΧΑ!!!
ΑΠΡΙΛΗ ΜΟΥ ΧΡΥΣΕ
Απρίλη χρυσέ μου Απρίλη.
Μου φέρνεις το χαμόγελο
στα χείλη.
Μυρωμένε μήνα.
Με άνθη χτισμένε
και αγαπημένε.
Πλημμύρισες την φύση
με τις ευωδιές σου.
Με την ζωντάνια των
χρωμάτων σου.
Των μύρων και των
αρωμάτων σου.
Ξανθέ μου Απρίλη.
Μην φύγεις.
Μείνε ακίνητος.
Σαν φωτογραφία
Σαν μια ονειρεμένη φαντασία.
ΜΑΝΟΥΣΟΣ Γ.ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ
Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε
Αρέσει στον Giordano Genghini.
Giordano Genghini Wonderful...Kalliston.
1 ώρα · Δεν μου αρέσει · 1
Manousos Daskalakis Giordano Genghini Χαίρομαι που σας αρέσει το ποίημα μου. Εσάς των Ιταλών που φέρατε ως ΕΝΕΤΟΙ στην Κρήτη την Ιταλική αναγέννηση. Από τα Χανιά Κρήτης πολλούς χαιρετισμούς.
2 λεπτά · Μου αρέσει!
ΠΗΓΗ "FB" "ΟΙ ΠΟΙΗΤΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου