Πέμπτη 24 Απριλίου 2014

  1. ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ

    Αν είσαι ευτυχισμένος
    χαχα χου και χαχαχούκα
    Να παρέες και γλεντάκια
    μουσικές εις τα σοκάκια.
    Που καιρός για σοφία
    και ψάξιμο του νου....
    με αυτογνωσία.!

    ΜΑΝΟΥΣΟΣ Γ. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ

  2. ΟΙ ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ
    ΜΑΝΟΥΣΟΣ Γ. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ
    Aγαπητοί, φίλες, φίλοι. Γεννήθηκα το 1948 και τέλειωσα το δημοτικό σχολείο το 1960. Επειδή καταγόμουν από "πλούσια αστική οικογένεια" των Σφακίων που μετακόμισε στην πόλη το 1955 οι δικοί μου θεώρησαν "περιττό" να έχω περισσότερες εγκύκλιες σπουδές.Θέλησαν να με μυήσουν στον κόσμο της αγοράς και του εμπορίου. Ασχολήθηκα μέχρι το στρατιωτικό μου με το πλανόδιο εμπόριο ως πλανόδιος μικροπωλητής. Είμαι αυτοδίδακτος και ακόμη μου γκρινιάζει η γυναίκα μου όταν με βλέπει σκυμμένο πάνω από ένα βιβλίο. Πάντως δεν θυμάμαι όταν ήμουν νεότερος να υπήρχαν καταλήψεις στα σχολεία από μαθητές. Θα μου πείτε ότι ήταν άλλες εποχές. Όταν ακούω και μαθαίνω για μαθητικές καταλήψεις βγαίνω από τα ρούχα μου. Δεν το θεωρώ επαναστατική πράξη αλλά μεσαιωνική και οπισθοδρομική γιατί χάνουν τα παιδιά τα μαθήματα τους. Που έτσι κι αλλιώς τα συμπληρώνουν στα φροντιστήρια. Ποιος θα πει στα παιδιά πατρικά, την αλήθεια και πιο είναι το καλώς εννοούμενο συμφέρον τους;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου