Σάββατο 28 Νοεμβρίου 2015

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ
ΜΑΝΟΥΣΟΣ Γ. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ
Προσπαθώ {εικονικέ φίλε, φίλη }όσο μπορώ- και δεν το μπορώ πάντοτε- να αποστασιοποιούμαι από την κομματική πραγματικότητα. Μου έλεγε κάποτε ένας φίλος¨ "κόμμα, σημαίνει κομμάτι. Άρα το λαό τον διαιρούν σε κομμάτια."
Δεν σημαίνει ότι τάσσομαι υπέρ των αυταρχικών λύσεων και των δικτατοριών. Το 1967 που έσβησε το φως της τότε κολοβής δημοκρατίας με τους αναγκαστικούς νόμους και τα φακελώματα ήμουν 19 ετών. {Στα νιάτα μου -εποχή της αμφισβήτησης-ήμουν κομμουνιστής νομίζοντας ότι το σύστημα εκείνο θα δημιουργούσε ένα επίγειο παράδεισο.Παρέμεινα αριστερός αλλά σε μια σοσιαλ-δημοκρατική εκδοχή σκανδιναβικού τύπου.} Ο σπουδαίος ζωγράφος Γιάννης Τσαρούχης είχε πει την περίφημη φράση που έμεινε στην ιστορία¨
"Στην Ελλάδα είσαι ότι δηλώσεις." Ο καθ`ένας όμως, δεν είναι ότι δηλώσει άρα μπορείτε να με αμφισβητήσετε όσο θέλετε.
Ένας φίλος γιατρός μου έλεγε προ καιρού¨ "Οι άνθρωποι σε μια κοινωνία δεν είναι όλοι ίδιοι.Άλλος είναι κοντός άλλος ψηλός, άλλος πολύ έξυπνος άλλος λιγότερο έξυπνος κ.λ.π. Ούτε διαθέτουν τις ίδιες ικανότητες και ταλέντα.
"Είναι ένας λόγος που έχουν στρέψει την προσοχή τους στην οικονομία. Για να μοιραστούν δικαιότερα τα υλικά αγαθά."
Νομίζω βέβαια ότι δεν έχει καμιά πολιτική σημασία, και ότι ουδείς ενδιαφέρεται να μάθει τις σκέψεις μου και τα πολιτικοϊδεολογικά μου πιστεύω.
Ούτε πάσχω καθόλου από ναρκισσισμό.
Δεν είμαι και ο πρώην υπουργός Γιάννης Βαρουφάκης!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου