Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2015

-ΔΗΓΗΜΑ-
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ
ΜΑΝΟΥΣΟΣ Γ. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ
"Θέλω να χωρίσω." Λέει ο νέος στον ηλικιωμένο φίλο του που τον ένοιωθε σαν πατέρα του.
-"Δεν ήταν ο γάμος μου όπως τον περίμενα."
-"Έχουμε μεγάλες διαφορές μαλώνουμε τακτικά δεν ταιριάζουμε βρε αδελφέ."
"Δεν θυμάσαι ότι σε συμβούλευσα να συζήσετε για ένα διάστημα να μάθετε περισσότερα ο ένας τον άλλον;" Να δείτε στην πράξη αν ταιριάζετε γιατί ο γάμος φέρνει παιδιά και υποχρεώσεις δεν είναι¨ "γκόμενα, σεξ, και καφετέρια."
-"Ακολούθησα την συμβουλή σου αλλά και πάλι δεν πέτυχε το "πείραμα."
-"Ήρθαν και τα παιδιά."
-"Τα λατρεύω."
-"Τ`αγαπώ με πάθος."
-"Δεν θέλω να χωρίσω και να τα αποχωριστώ."
-"Αγαπώ και τη γυναίκα μου."
-"Αρνούμαι να εγκαταλείψω ότι ονειρεύτηκα κι ότι έχτισα με κόπο."
-" Μήπως είσαι ερωτευμένος με άλλη;"
-"Όχι"
-"Μου λες αλήθεια;"
-"Ναι."
-"Παιδιά είμαστε."
-"Πες μου ακριβέ μου φίλε."
- "Τι να κάνω;"
-"Ποια απόφαση να πάρω;"
-"Ταλαντεύομαι."
-"Είμαι μπερδεμένος."
-"Ερωτάς εμένα;"
-"Ναι μεγάλε μου φίλε εσένα."
-"Δεν το γνωρίζεις ότι νυμφεύθηκα τρις φορές κι ότι σήμερα κατοικώ μόνος και πληρώνω ένα σωρό διατροφές;"
-"Το γνωρίζω."
-"Σε ρωτάω όμως, επειδή εσύ εκ πείρας έχεις μεγαλύτερη εμπειρία στις γυναίκες."
-"Δυστυχώς μικρέ."
-"Την τύφλα μου γνωρίζω."
-"Τίποτα δεν γνωρίζω."
-"Αν γνώριζα κι αν είχα έτοιμες συνταγές δεν θα επαναλάμβανα τα ίδια λάθη."
-"Ο νέος αποχώρησε μονολογώντας."
-"Τι φταίει άραγε για την διάρρηξη των σχέσεων;
-"Οι εγωισμοί;"
-"Η απελευθέρωση της γυναίκας;"
-"Οι κοινωνικές συνθήκες και ο σύγχρονος τρόπος ζωής που είναι γεμάτος άγχος και ανασφάλεια;"
-Μονολογούσε συνεχώς ο προβληματισμένος νέος αλλά δεν έπαιρνε καμιά απάντηση.
ΤΕΛΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου