Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010

ΤΑ ΕΜΑΘΕΣ ΤΑ ΝΕΑ ΠΑΤΕΡΑ;
ΓΡΑΦΕΙ Ο ΜΑΝΟΥΣΟΣ Γ. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ
«Γιατί μένα χαμόγελο μπόρεσε το ορφανό να βρει καινούργια μάνα, καινούργιο σπιτικό;» ΜΠΕΡΤΟΛΤ ΜΠΡΕΧΤ{Ο ΚΥΚΛΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΙΜΩΛΙΑ}
Τα έμαθες τα νέα πατέρα; Έγινα πρωθυπουργός της Ελλάδας μετά την εκλογική αναμέτρηση της 4ης οκτωβρίου του 2009 με συντριπτική πλειοψηφία. Οι ημέρες αυτές μου θύμισαν τις καλές ημέρες του κινήματος μας, όταν εσύ πατέρα ήσουν ο πρόεδρος μας σεβαστός από όλα τα μέλη και στελέχη μας. Θυμάσαι πατέρα όπου τότε δίναμε μάχες και κατατροπώναμε την δεξιά αποφασισμένοι να την κλείσουμε στο χρονοντούλαπο της ιστορίας; Οφείλω πατέρα να σου ομολογήσω ότι τότε ήσουν υπερβολικός γιατί την παλιά δεξιά του εμφυλίου ,και των έκτακτων μέτρων την είχε ήδη βάλει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας ο ίδιος ο Κ. Καραμανλής όταν γύρισε από το Παρίσι και νομιμοποίησε το Κ.Κ.Ε. Ας είναι όμως περασμένα ξεχασμένα. Την πολιτική του κινήματος μας θα την καταγράψει η ιστορία. Τώρα πρέπει να μιλήσουμε για το σήμερα και πώς έφθασα να γίνω πρωθυπουργός όταν οι αντίπαλοι μου στην δεξιά , αλλά και πολλοί μέσα στο κόμμα με είχαν για μισή μερίδα.» Γιωργάκη»με ανέβαζαν «Γιωργάκη» με κατέβαζαν. Τους έδωσα και κατάλαβαν όμως και του Ευάγγελου, του ευτραφούς και πνευματώδους αλλά και βιαστικού Θεσσαλονικιού πολιτικού, αλλά και του Κωστάκη Καραμανλή με τους Ρουσόπουλους του, που με ειρωνευόντουσαν πίσω από την πλάτη μου και χαμογελούσαν ειρωνικά. Τα κατάφερα πατέρα και μπράβο μου και μπράβο και στην μαμά Μάργκαρετ που μου έδινε θάρρος πριν αρκετά χρόνια στέλνοντας μου μέηλ λέγοντας μου. »Εσύ παιδί μου είσαι εγγονός πρωθυπουργού και γιός πρωθυπουργού άρα είσαι ο μελλοντικός Έλληνας πρωθυπουργός». Τελικά τι κέρδισε η Κανέλλη και το «ΝΕΜΕΣΙΣ» που δημοσίευσε το μήνυμα σου. Η κακία της έμεινε της εθνορθόδοξης κομμουνίστριας που έγινε επαναστάτρια από αστική βαρεμάρα και παλιμπαιδισμό τώρα στα γεράματα. Μαμά Μάργκαρετ πολύ σε ευχαριστώ για την συμπαράσταση σου. Όπως καλά γνωρίζεις εγώ πάντα ήμουν με το μέρος σου μητέρα, όταν ο μπαμπάς Ανδρέας , συχνά σε απατούσε πότε με τη μία και πότε με την άλλη, γατί του άρεσε το γυναικείο φύλο υπερβολικά. Πατέρα θέλω να σου εξομολογηθώ κάτι εκ βαθέων. Δεν έλεγες μόνο εσύ τότε υπερβολές και λόγια χωρίς αντίκρισμα ή υποσχέσεις απραγματοποίητες, για να πάρει το κίνημα μας ψήφους. Αναγκάστηκα κι εγώ να πω ψέματα στον Ελληνικό λαό για να εισπράξω συγκατάβαση και ελπίδα. Δυστυχώς πατέρα είναι παράδοση στην Ελλάδα άλλα να λέμε στην αντιπολίτευση, και άλλα να κάνουμε ως υπεύθυνη κυβέρνηση. Το ίδιο κάνει και η δεξιά με ψεύτικες υποσχέσεις δίδοντας φρούδες ελπίδες , αλλά και η αριστερά υπόσχεται παραδείσους που ποτέ δεν θα μπορέσει α πραγματοποιήσει. Πατέρα αμάρτησα γιατί υποσχέθηκα στον λαό καλύτερες ημέρες. ενώ γνώριζα τα χάλια της Ελληνικής οικονομίας και το ξεχαρβάλωμα της. Μόλις ανέλαβα την εξουσία άρχισαν τα δύσκολα. Για να βρω δανεικά από τις αγορές , στις σημερινές δύσκολες δημοσιονομικές συνθήκες και την παγκόσμια οικονομική κρίση του καπιταλισμού, αναγκάστηκα να πάρω αντιδημοφιλή μέτρα περικοπής δαπανών {δηλαδή πατέρα μείωσα τους μισθούς και αύξησα και τον ΦΠΑ}μέτρα αντίθετα προς την ιδεολογία μας. Είναι μέτρα νεοφιλελεύθερης σύλληψης και κοπής. Πατέρα μπήκαμε ομολογουμένως στην ΟΝΕ και στην Ευρωπαϊκή ένωση και δεν τηρούμε την υπογραφή μας στις συμφωνίες που κάναμε για χρέος και ελλείμματα. Είναι πασιφανές αν και δεν το λέμε δημόσια, ότι δεν γίναμε άδικα το μαύρο πρόβατο της Ευρώπης. Θυμάσαι πατέρα τι έλεγες όταν ανέλαβες την πρωθυπουργία από το Μητσοτάκη το 1993; "Ή θα τσακίσουμε το δημόσιο χρέος ή το χρέος θα τσακίσει την Ελλάδα» Εμείς όχι μόνο δεν το τσακίσαμε αλλά το αυξήσαμε πολλαπλασίως. Και ήρθε η ώρα να πληρώσουμε τον λογαριασμό μιας λάθος πολιτικής σχεδόν 40 ετών. Πατέρα οι πλάτες μου είναι αδύνατες να σηκώσουν ένα τέτοιο βάρος. γιαυτό σεβαστέ και αγαπημένε μου πατέρα ήρθα να μιλήσουμε και να ζητήσω την συμβουλή σου .Τι να κάνω πατέρα; Είμαι σε αδιέξοδο. Πάντως θα είναι πολύ πικρό ποτήρι να μου λάχει εμένα να προσφύγω στο ΔΝΤ. Δεν το ονειρευόμουνα ούτε στον χειρότερο εφιάλτη μου και ελπίζω να μην το καλέσει η ανάγκη. Να θάψω το Μητσοτάκη αν σου λέω ψέματα πατέρα .
«Μικρές ασήμαντες λεπτομέρειες που καθορίζουν σιγά σιγά την ζωή σου, ποιά ζωή σου; φιλοδοξίες έρωτες, ενοχές, πανάρχαια χρέη σπατάλησαν την ζωή σου τι έμεινε;»
{ΤΑΣΟΣ ΛΕΙΒΑΔΙΤΗΣ ΤΑ ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΑ ΤΟΥ ΦΘΙΝΟΠΏΡΟΥ.}

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου