Τρίτη 8 Ιουλίου 2014

Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΚΡΟΚΟΔΕΙΛΟΣ
ΜΑΝΟΥΣΟΣ Γ. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ

Σας το εξομολογούμε με ειλικρίνεια.Είμαι μόνιμος κάτοικος Χανίων. Είμαι κι εγώ υπερβολικά επιρεασμένος
από τον θόρυβο που δημιουργήθηκε από τα μέσα ενημέρωσης , εξαιτίας του κροκόδειλου που πλέει αμέριμνος στο "φράγμα ποταμών" στην περιοχή Ρεθύμνου.
Έτσι λοιπόν σας διαβεβαιώ ότι άπλωσα από την πόλη των Χανίων το πελώριο χέρι μου και χάϊδεψα στο γειτονικό μου νομό του Ρέθυμνου, τρυφερά το σώμα του ερπετού.Του είπα στο αυτί σιγά για τον φόβο των Ιουδαίων, ότι το δέρμα του είναι το πλέον κατάλληλο για κατασκευή ακριβών και μοδάτων τσαντών, και πορτοφολιών. Κι ότι ήταν επικίνδυνο να κυκλοφορεί μόνος κοντά στην περιοχή του "άβατου των παρανόμων" που είναι τα Ανώγεια, και τα Ζωνιανά, χωρίς τουλάχιστον δύο οπλοφόρους από τα Ζωνιανά, και δύο από τ`Ανώγεια για συνοδεία. Μου απάντησε ότι τώρα που το θέμα το ανέβασαν ψηλά στην δημοσιότητα τα μ.μ.ε είναι αργά. Έγειρε το κεφάλι του στο πλάϊ, ο κροκόδειλος μου και έχυσε μαύρα κροκοδείλια δάκρυα.Ανήμπορος να αντιδράσω στην ηττοπάθεια του φίλου μου κροκόδειλου αναφώνησα κλαίγοντας γοερά¨"ουαί τοις ηττημένοις."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου