Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 2010

ΠΩΣ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΑΛΑΙΠΩΡΕΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ
ΓΡΑΦΕΙ Ο ΜΑΝΟΥΣΟΣ Γ. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ
Σε πολλούς κατόχους αυτοκινήτων ι.χ. δεν έχουν έλθει ακόμη τα σημειώματα της εφορίας ,για την πληρωμή των τελών κυκλοφορίας, για το 20011. Ο χρόνος κοντεύει να τελειώσει , και αν δεν πληρωθούν εγκαίρως , ο κόσμος που δεν έλαβε τα σημειώματα, θα τα πληρώσει με πρόστιμο. Προσωπικά βρέθηκα στην θυρίδα του ισογείου της β? Δ.Ο.Υ Χανίων στις 16-12-2010 , για την πληρωμή των τελών κυκλοφορίας. Ήμουν από τους άτυχους , διότι το κράτος δεν μου έστειλε εγκαίρως την ειδοποίηση. Το κράτος το οποίο ουσιαστικά έχει πτωχεύσει ,και έχει ανάγκη από έσοδα., δεν είναι ικανό ούτε να στείλει εγκαίρως σημειώματα για τα τέλη κυκλοφορίας. Πλήρη διάλυση αντί εκσυγχρονισμού. Έφθασα στην εφορία στις ένδεκα παρά δέκα. Περίμενα υπομονετικά στην ουρά, πάνω από μία ώρα.. Ήρθε η σειρά μου πήρα την απόδειξη- ένταλμα, αλλά δεν μου έδωσαν το σήμα, ούτε κράτησαν τα χρήματα.. Με έστειλαν στον δεύτερο όροφο. . Τζίφος ,άλλη θυρίδα με ατελείωτη ουρά κι εκεί . Έπρεπε να περιμένω ακόμη μία ώρα.. Περίμενα υπομονετικά Ε, εσύ χονδρέ μη με σπρώχνεις θα με ζουλίσεις .Πλήρωσα αλλά ούτε εκεί μου έδωσαν το σήμα. Με έστειλαν σε τρίτη θυρίδα, και σε τρίτη ατελείωτη ουρά.. Άρχισε να με λούζει κρύος ιδρώτας. Βλαστήμησα την μάνα που με γέννησε για να ταλαιπωρούμε στις θυρίδες ενός άθλιου Ελληνικού δημοσίου. Τι φταίει όμως κι αυτή η καημένη. Άλλωστε έχει φύγει εδώ και καιρό από το μάταιο τούτο κόσμο, και δεν βλέπει, τίποτα ούτε καταλαβαίνει τα πάθη τα μίση, και τις ταλαιπωρίες των ζωντανών ανθρώπων. Μήπως η μάνα μου έχει οργανώσει αυτό το άθλιο κράτος τριτοκοσμικού τύπου, ή η άρχουσα τάξη και οι πολιτικοί υπηρέτες της; Επί τέλους. πήρα το σήμα των τελών κυκλοφορίας για το 2011 και ανάπνευσα με ανακούφιση. Κοίταξα το ρολόϊ μου. Είχε πάει μια και μισή το μεσημέρι.. Δύο και μισή ώρες, ταλαιπωρία στα ταμεία του δημοσίου για να πληρώσω τα τέλη κυκλοφορίας στο έτος 2010 σε υποτίθεται Ευρωπαϊκή χώρα.. Τα ακούς ΠΑΣΟΚ g.r ηλεκτρονική διακυβέρνηση; Μήπως όμως όταν ζητώ ραντεβού στο Ι.Κ.Α δεν περιμένω τουλάχιστον ένα μήνα; Μήπως στο νοσοκομείο για ραντεβού δεν περιμένω επίσης ένα μήνα; Υπάρχει κάποια υπηρεσία του δημοσίου που να δουλεύει σωστά και γρήγορα; «Όπου κι αν σταθώ η Ελλάδα με πληγώνει» είπε ο ποιητής. Εμένα όμως με πληγώνουν και οι άνθρωποι που ζουν στην Ελλάδα και δεν απαιτούν από τις κυβερνήσεις , ένα σύγχρονο κράτος παρά όταν κάνουν την δουλειά τους βολεύονται στην μιζέρια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου