Σάββατο 10 Ιανουαρίου 2015

ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΑΟ
Ζούμε σε χαλεπούς καιρούς.
Ανεργία, φτώχεια, ανασφάλεια.
Έχω ελάχιστες επιλογές στην ζωή μου.
Τα προσόντα μου είναι πολλά.
Έχω όρεξη για δουλειά.
Είμαι νέος και δυνατός.
Ιδεολογίες θα κοιτάζω τώρα;
Την τσέπη μου θα κοιτάζω.
Με ποιον θα ωφεληθώ
περισσότερο.
Να τακτοποιηθώ προσπαθώ.
Μην με παρεξηγείτε παιδιά.
Δεν είμαι πολιτικός γυρολόγος.
Αγαπητοί μου φίλοι με καημό
σας εγκαταλείπω.
Μήπως και όταν ήμουν μαζί σας
ενδιαφερθήκατε ποτέ για εμένα;
Δεκάρα δεν δίνατε γιατί φροντίζατε
μόνο για την δική σας πολιτική επιβίωση.
Την στολίζατε με κούφια λόγια¨
"Για την σωτηρία της πατρίδας και του λαού."
"Θα προσχωρήσω στο αντίπαλο στρατόπεδο
Όπου θα έχω περισσότερο κέρδος."
Μήπως από αρχαιοτάτων χρόνων δεν προσχωρούσαν
Σπαρτιάτες και Αθηναίοι στην αυλή του Ξέρξη;
ΜΑΝΟΥΣΟΣ Γ. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου