Τετάρτη 8 Μαΐου 2013

ΔΙΑΨΕΥΣΗ

"Ενικός αριθμός."
"Πληθυντικός αριθμός."
"Μη μου λέτε για αριθμούς."
"Το κράτος έκλεισε τις πύλες."
"Δεν ασχολείται με αριθμούς."
"Δεν έχω δουλειά."
"Το κράτος βγήκε στην επαιτεία."
"Δεν έχω βιβλιάριο υγείας."
"Υπάρχει φοροδιαφυγή."
"Το κράτος απεργεί."

"Οι εφοπλιστές δεν πληρώνουν φόρους."
"Μου μείωσαν τη σύνταξη."
"Δεν μπορώ να βοηθήσω
τις σπουδές των παιδιών μου ."
"Γιατί μου έκοψαν τον μισό μισθό μου;"
"Στην αγορά όλα είναι ακριβά."
"Δεν μπορώ να αγοράσω τα στοιχειώδη."
"Οι πολύ πλούσιοι έχουν καταθέσεις
με αφορολόγητα χρήματα
στην Ελβετία."

"Εγώ είμαι νέος θέλω να ζήσω,
και μου κλέβουν τα όνειρα μου."
"Εγώ τρέφομαι από τα συσσίτια
του Δήμου."
"Κι εγώ είμαι άστεγος."
"Κι εγώ αυτοκτονώ, κλίμα βαρύ.
"Βαθιά η απελπισία
το σκότος κι η μελαγχολία."
"Εγώ φεύγω για δουλειά
στο εξωτερικό."
Πόσοι πολιτικοί εισέπραξαν,
Προμήθειες και πόσοι δικάστηκαν;

Θέλω εξηγήσεις.
Τώρα.
"Μας πρόδωσαν οι αντιπρόσωποι μας."
"Μήπως όμως φταίω κι εγώ;"
"Κοίταζα τη δουλειά μου και
άφησα μια ελίτ να κυβερνά
για εμένα χωρίς εμένα."
"Γιατί δεν κραύγασα
με όλη τη δύναμη,
Των πνευμόνων μου."
Φθάνει πια.
"Όχι άλλη εκμετάλλευση
ονείρων και προσδοκιών."

ΜΑΝΟΥΣΟΣ Γ. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου