Τετάρτη 15 Μαΐου 2013

ΕΙΜΑΙ ΑΘΩΟΣ

Είμαι αθώος κύριε μου.
Δεν έχω πειράξει
ούτε μυρμήγκι ποτέ μου.
Δεν βλαστημώ τα θεία.
Γιατί άλλωστε να τα βλαστημήσω.
Τα θεία τα βλαστημούν οι Χριστιανοί.
Εγώ δεν είμαι θρησκευόμενος.
Δεν κλέβω επειδή είμαι αγαθός
Και δεν μπορώ.

Με προλαβαίνουν οι πονηροί
και οι αετονύχηδες.
Είμαι αθώος κύριε αστυνόμε.
Δεν είμαι μοιχός γιατί δεν πιστεύω
στο θεσμό του γάμου.
Δεν έχω ψευδομαρτυρήσει ποτέ μου
στα δικαστήρια γιατί βρέθηκε
τσιγκούνης δικηγόρος και πήγε
να με ξεγελάσει με ευτελές τίμημα.

Είμαι αθώος σας λέω κύριε αστυνόμε.
Ποτέ μου δεν εισέπραξα προμήθεια
από τους προμηθευτές του δημοσίου.
"Τις προμήθειες τις εισπράττουν οι υπουργοί."
Αστυνόμος.
Αστυφύλαξ ."Διατάξτε κ.αστυνόμε."
"Κράτησε τον πολίτη για διατάραξη
του κοινού αισθήματος των πολιτών."

ΜΑΝΟΥΣΟΣ Γ. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου