Παρασκευή 17 Μαΐου 2013

ΑΣΜΑ ΣΑΤΥΡΙΚΟ ΚΑΙ ΠΕΝΘΙΜΟ

Είμαι νέος και ωραίος.
Την ζωή κοιτάζω χωρίς δέος.
Ξυπνώ κάθε πρωϊ
κι έχω πολλές 
επιθυμίες.

Θέλω πολλές γυναίκες
να τις έχω για παρέα.
Να τις γεμίζω φιλιά και δώρα
να ταξιδεύουμε εξωτερικό
και ενδοχώρα.
Μια γυναίκα θα τη βαριόμουνα
και στο κρεβάτι α..α..α
θα χασμουριόμουνα.



Ας τη λέγανε και Βίκυ
κι ας φορούσε μπλούζα
με κοντό μανίκι.


Ζητάω πολλά; Νομίζω όχι.
Αν δεν μου τα δώσει η κοινωνία.
Σαν τους αγωγιάτες
θα γίνουμε από δύο
χωριά χωριάτες!
Δεν θέλω οι νόμοι και οι κανόνες
να ισχύουν για εμένα.
Τον Ακη τον ωραίο τον κανένα.

Δώστε μου εξουσία ψηφίστε με.
Και άρχοντα σας ορίστε με.
Θα σας πω, ότι θα σας κάνω
ένα χατήρι παραπάνω.
Θα σας γοητεύσω με ψέματα
και χίλια δυο παινέματα.


Θέλω λεφτά πολλά λεφτά
χωρίς να δουλεύω.
Ψεύτικα και πολιτικάντικα
το κόσμο
να μαγεύω.
Θέλω ακριβά αυτοκίνητα.
πολυτελή αστικά ακίνητα.
Θα τα νοικιάζω στις τράπεζες
να περνώ σαν βασιλιάς .
Όπως ο πρώην υπουργός
ο Βουλγαράκης.
Αυτός με τα τέσσερα παιδιά
που για εκείνον
όλα ήταν¨ "νόμιμα και ηθικά."

Ότι βλέπω θέλω να το αποκτήσω.
Η διαφήμιση αυτό μου λέει.
Ότι τα πάντα μπορώ να κάνω
με όμορφα μανεκέν σε... αυτοκίνητα
επάνω.
Θέλω σαν τον Ακη
προμήθειες και μίζες
από τα υποβρύχια
και τους πυραύλους.
Μερικές δεκάδες εκατομμύρια.
Και "βοσκούς" από τα βουνά
να μου ξύνουν...τα κτήρια.

Ότι πουλιέται στην Ελλάδα
θέλω την προμήθεια μου.

Εκτός από την ..φασολάδα
Γιατί θα μυρίζω αέρια
Όπως τότε που ήμουν μικρός.
Στο πατρικό το μαγαζί
που αεριζόμουν συνεχώς.
Θέλω να δείχνω καθαρός.
Σαν τον Ακη, τον Γιώργο, και τον Τάκη,
Θέλω να είμαι σιδερωμένος
και μυρωμένος
Κι ας είμαι από τη κορυφή
έως τα νύχια βρωμισμένος.

ΜΑΝΟΥΣΟΣ Γ. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου