Παρασκευή 31 Μαΐου 2013

ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ

Είμαι ένα μαγαζάκι της γειτονιάς.
Παντοπωλείο και καφενείο.
Έχω γάλατα παστεριωμένα.
Ξηρούς καρπούς και παγωτά.
Πάντα παγωμένα.
"Κοπιάστε κύριοι πελάτες
να στηρίξετε εμένα."
Εδώ έρχονται οι φίλοι
και οι γείτονες .
Μια παρέα
γινόμαστε όλοι.
Πότε μαλώνουμε.
Και πλακωνόμαστε .


Ένα είναι σίγουρο πως
γνωριζόμαστε καλά
και αγαπιόμαστε.
Όλα γίνονται φανερά
και πάμε μια χαρά.
Εσύ πολυκατάστημα
δεν έχεις πρόσωπο
είσαι ένα μόρφωμα
απρόσωπο.


"Δεν με νοιάζει μαγαζάκι.
Θα σε κάνω μια μπουκιά.
Είμαι υποκατάστημα
πολυεθνικής
με πολλά κεφάλαια
κι ας είναι και
της αρπαχτής.
Έχω άδεια ελευθέρας
να επεκταθώ εις πέρας.
Θα σε κλείσω μαγαζάκι
όσο κι αν γκρινιάζεις.
Εγώ δουλεύω νόμιμα.
Δεν κάνω χωρατά.
Εγώ πληρώνω νόμους
στρατούς και αστυνόμους.

ΜΑΝΟΥΣΟΣ Γ. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου