Παρασκευή 14 Ιουνίου 2013

ΠΑΡΤΕ ΘΕΣΕΙΣ

Είμαι δημοκράτης, σας το δηλώνω ορθά κοφτά
και χωρίς περιστροφές.
Στο σπίτι μου συζητούμε σε βάθος 
όλοι μαζί .
Τις αποφάσεις όμως της παίρνω μόνος μου.
Α! όλα κι όλα, εγώ είμαι δημοκράτης .
Πάντα ακούω τη γνώμη των συνομιλητών μου 
και κουνάω το κεφάλι καταφατικά
χωρίς να ξέρει κανείς τι σκέφτομαι.
Εγώ χωρίς παρεξήγηση παιδιά είμαι δημοκράτης.

Στα σωματεία και στους συλλόγους πάντα
θέλω να περνάει η γνώμη μου
αλλιώς αποχωρώ θυμωμένος.
Είμαι δημοκράτης εγώ μην έχετε
καμία αμφιβολία.
Ως δήμαρχος Χανίων επέβαλα στους
δημοτικούς μου συμβούλους
να ψηφίσουν την πρόταση για μετονομασία
της κεντρική οδoύ της πόλεως των Χανίων
από οδό δημοκρατίας σε οδό Ανδρέα Παπανδρέου
με όλο το σεβασμό που έχω στη δημοκρατία.

Είμαι δημοκράτης σας λέω και το δηλώνω
ορθά κοφτά. Πιστεύω στο διάλογο και
την δημοκρατία αρκεί να περνάει
η δική μου γνώμη, και να γίνεται
αυτό που θέλω εγώ.

Τελεία και παύλα.
Πάρετε τώρα και εσείς θέση.
Είστε μαζί μου ή εναντίον μου;
Εγώ ως πρωθυπουργός της χώρας
εντελώς δημοκρατικά μόνος μου
αποφάσισα να κλείσει η Ε.Ρ.Τ
και να απολυθούν 2.650 υπάλληλοι.
Πάρετε τώρα και εσείς θέση.
Είστε μαζί μου ή εναντίον μου;

ΜΑΝΟΥΣΟΣ Γ. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου