Παρασκευή 7 Ιουνίου 2013

KATAΖΗΤΕΙΤΑΙ
Καταζητείται ο υπαίτιος
υποφέρω δεν είμαι καλά. 
Έχω ημικρανίες άγχη.
Κάποιος άλλος πρέπει να φταίει.
Θα τον βρω και θα πληρώσει
τα λάθη του.
Αναζητείται εκείνος ο δαίμονας
που με έσπρωξε να γίνω
πολύ πλούσιος και εγωιστής
με προσωπικά αεροπλάνα
πισίνες, και σαράντα υπηρέτες.
Καταζητείται εκείνος ο δαίμονας
που με σπρώχνει στο κακό.
Ενώ γνωρίζω το καλό το ηθικό
και δεν το κάνω.

Είμαι δέσμιος του πλούτου μου
αιχμάλωτος της πλεονεξίας μου
και των επιθυμιών μου.
Θέλω να αλλάξω.
Μα δεν μπορώ.
Δεν με αφήνει ο δαίμονας
που έχει εισχωρήσει μέσα μου.
Τι να κάνω τι να κάνω;
Η κοινωνία με μισεί.

Θέλουν να με δολοφονήσουν.
Με ζηλεύουν.
Κυκλοφορώ με φρουρούς
και με θωρακισμένη μερσέντες.
Εύρηκα! Θα βάλω μια μάσκα
καλού και αγαθού ανθρώπου.
Θα γίνω χορηγός πολιτιστικών
εκδηλώσεων θα οικοδομήσω
νοσοκομεία για τους φτωχούς.

Πλούτισα επειδή τους εκμεταλλεύτηκα.
Θα γίνω ο χρυσός χορηγός νέων καλλιτεχνών.
Το νέο πρόσωπο-μάσκα- θα μου προσφέρει
κοινωνική αποδοχή.
Ένα ακόμη προσωπείο,
ένα μετέωρο βήμα προς
του κακού τη σκάλα.
Το ξέρω αλλά είναι η φύση μου
σαν του σκορπιού.
Δεν μπορώ τώρα να αλλάξω.
Μόνο να παρασύρω τους άλλους
προς τον όλεθρο.

ΜΑΝΟΥΣΟΣ Γ. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου