Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013

 ΑΦΙΕΡΩΣΗ ΣΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ 
               ΤΟ ΣΚΟΥΠΙΔΙ

"Είμαι ένα σκουπίδι μέσα σένα κάδο.
Περιμένω την υπηρεσία καθαριότητας
του Δήμου να με πετάξει
στη χωματερή, στο ΙΛΙΟΝ."
Αν και είμαι ένα ταπεινό, ένα τόσο δα
σκουπιδάκι διαμαρτύρομαι με όλη 
τη δύναμη των αδύνατων πνευμόνων μου.
Διαμαρτύρομαι διότι κάποιοι ακτιβιστές 
ετοιμάζουν κίνημα "εναντίων των σκουπιδιών
που εκπέμπει η ιδιωτική τηλεόραση." 
Διαμαρτύρομαι φίλοι μου.
Μπορεί να είμαι σκουπίδι αλλά 
και φιλότιμο έχω και αξιοπρέπεια.

Δεν επιτρέπω εν ονόματι μου να 
κερδοσκοπούν οι τηλεοπτικοί σταθμοί
με τις χαζές τηλεπερσόνες τους. 
Τα σκουπίδια τα πετάνε στη χωματερή
ή τα καίνε σε εργοστάσια καύσης.
Τα σκουπίδια όμως της τηλεόρασης
κάθονται μόνιμα στο στομάχι 
και δεν μετατρέπονται
ούτε σε ανθρώπινα απορρίμματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου