Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013

OΦΘΑΛΜΑΠΑΤΗ

Ο Βασίλης νόμιζε ότι είχε πεθάνει.
Πήγε στη κηδεία του ντυμένος
στα μαύρα και συλλυπήθηκε
τους τεθλιμμένους συγγενείς.
Μετά από ένα μήνα επισκέφθηκε
τον συμβολαιογράφο μαζί
με τους κληρονόμους του.
Ήρεμος από καιρό και 
γενναίος ,χώρισε με δίκαιο
τρόπο τη περιουσία του.

Τακτικά επισκεπτόταν τον 
οικογενειακό τάφο και απόθετε
ένα μπουκέτο με λουλούδια
στη δική του μνήμη.
Απέναντι του βρισκόταν
σε ασημένια κορνίζα
η φωτογραφία του. 

Την κοίταζε μουρμουρίζοντας 
ότι έφυγε πολύ νέος. 
Ξαφνικά σαν να βγήκε από
ένα λήθαργο είπε¨ 
"Μα εγώ δεν πιστεύω σε θρησκείες.
Γιατί δεν με έκαψαν οι δικοί μου
να σκορπίσουν τις στάχτες μου
στη θάλασσα σύμφωνα με την
τελευταία μου βούληση;
Θα τους μαλώσω για την
ασέβεια τους προς ένα νεκρό,
μόλις 
μεταβώ στην οικία μου.

ΜΑΝΟΥΣΟΣ Γ. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου