Πέμπτη 6 Ιουνίου 2013

  Ο ΑΛΛΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ

Δεν είμαι εγώ ,είμαι ένας άλλος.
Ένας κακούργος ένας απατεώνας
χρηματιστής με τρία πτυχία 
και δύο ντοκτορά. 
Εργάζομαι νυχθημερόν
για να ανεβάσω τα μπόνους μου
και τα ποσοστά κέρδους μου
στην εταιρία μου. 
Δεν είμαι ο εαυτός μου, 
είμαι ένας άλλος.

Ένας παραγωγός έξυπνων
Χρηματιστηριακών "παραγώγων"
για χαζούς πελάτες που διψούν
για άφθονα και γρήγορα κέρδη
και κάνουν επενδύσεις στον αέρα.
Δεν είμαι εκείνος ο νέος 
ο καλύτερος μαθητής της τάξης μου
που ξεκίνησε με όνειρα να 
αλλάξει τον κόσμο.

Tο μόνο που κατάφερα ήταν να αλλάξω
τον εαυτό μου και να πλουτίσω
εις βάρος των άλλων.
Αλλά τι πειράζει. 
Όταν έχεις πολλά χρήματα όλοι
σου βγάζουν το καπέλο.
Η πολιτική εξουσία
κάνει υποκλίσεις γιατί είσαι
η εξουσία του χρήματος
που κυβερνά τον κόσμο.

«Δεν είμαι εγώ. Είμαι εσείς
 που θα θέλατε να είμαι εγώ.»


ΜΑΝΟΥΣΟΣ Γ. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου