Τετάρτη 24 Νοεμβρίου 2010

ΠΕΝΙΑ ΤΕΧΝΑΣ ΚΑΤΕΡΓΑΖΕΤΑΙ
ΓΡΑΦΕΙ Ο ΜΑΝΟΥΣΟΣ Γ.ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ
Τώρα που έμεινα άνεργος
και καταχρεωμένος
δεν γνωρίζω καθόλου πως τις τράπεζες
να εξοφλήσω και είμαι
μπαϊλντισμένος, νοιώθω σαν καταραμένος.
Ζω σε με μαύρη κάμαρη, με
το στομάχι άδειο,
χωρίς ψωμί κι ελιά, και κάποιες στιγμές
σκέφτομαι την ιστορία ,και τον Κώτσο Βασιλιά.
Μπορώ όμως να πορεύομαι
καρβέλια να ονειρεύομαι



αλλά και στίχους να γράφω
τα μίση και τα πάθη των ανθρώπων να
περιγράφω.
Ίσως να κάνω και κόμμα αριστεροδεξιό ,
πατριωτικό και εθνικιστικό.
Επειδή στα νιάτα μου ήμουν κομμουνιστής
αλλά μου άρεσαν και τα πράσα ,
έτσι και το κόμμα μου θα το κάνω να μοιάζει
σαν Ρώσικη σαλάτα.
Θάχει Λένιν θάχει Στάλιν και ολίγο Μεταξά,
αλλά και τον παλιό Σοβιετολόγο Γιώργο Γεωργαλά.
Θα φωνάξω από τη ναφθαλίνη και τον φίλο μου
τον Τάκη, δεν αποκλείεται να καλέσω
και τον Μίκη Θεοδωράκη.
Έχει πείρα ο Μίκης και από κυβερνητική
γιατί ήταν υπουργός μια εποχή, σε
κυβέρνηση Ελληνική. Ο Μίκης έγινε ένα ζαμανάκι αριστερό
ψαλτήρι του ψηλού του
Μητσοτάκη πούχει φύλακα και άγγελο
τη Μαρίκα ,με την μεγάλη προίκα.
Τώρα που η πατρίδα κινδυνεύει ,Έλληνες γρηγορείτε.
Εγώ θα σας κυβερνήσω ,επειδή μόνοι σας
δεν μπορείτε να σωθείτε.
Γνωρίζω τον τρόπο να ξεχρεώσουμε
και το Δ.Ν.Τ από την Ελλάδα να διώξουμε.
Αφήστε με πατριώτες να σας κυβερνήσω
τις ικανότητες μου, να σας δείξω.
« Πενία τέχνας κατεργάζεται»
κι αλλοίμονο στον άνθρωπο που δεν εργάζεται .
και κάνει σκέψεις για ανατροπές,
επαναστάσεις και του γκουβέρνου συμφορές.
Χαλίφης στην θέση του Χαλίφη να καθήσει
για πάντα να μας κυβερνήσει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου