Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2010

ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΙ ΣΥΝΥΠΕΥΘΥΝΟΙ
ΓΡΑΦΕΙ Ο ΜΑΝΟΥΣΟΣ Γ. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ
«Τι να τα κάνω τα τραγούδια σας είναι πολύ ζαχαρωμένα, ταιριάζουν για σοκολατόπαιδα μα δεν ταιριάζουνε σε μένα». Δ. Σαββόπουλος
Είδα και άκουσα τον Ιρλανδό υπουργό οικονομικών , και δεν πίστευαν τα μάτια μου αυτό που άκουσαν τα αυτιά μου. Ως γνωστόν η Ιρλανδική κυβέρνηση διαπραγματεύεται το δικό της μνημόνιο με την τρόϊκα. Ο κόσμος έχει ξεσηκωθεί στους δρόμους ,διότι είναι περήφανος λαός και αισθάνεται Εθνική ταπείνωση. Οι Ιρλανδοί δημοσιογράφοι δεν μοιάζουν με τους δικούς μας καθεστωτικούς, δημοσιογράφους, και διερμηνεύοντας την αγανάκτηση της κοινής γνώμης ,φέρονται με επιθετικότητα στις συνεντεύξεις τους με πολιτικούς ,και καμιά φορά με αγένεια χωρίς να τηρούν στοιχειώδεις κανόνες καλής συμπεριφοράς. Σε συνέντευξη λοιπόν δημοσιογράφου Ιρλανδικού τηλεοπτικού μέσου, με τον υπουργό των οικονομικών της Ιρλανδίας, τον άκουσα έκπληκτος να απαντάει ότι ¨ «είμαστε όλοι συνυπεύθυνοι».
Αμέσως θυμήθηκα τον «χυμένη καρδάρα με το γάλα» Αντιπρόεδρο της Ελληνικής κυβέρνησης Θόδωρο Πάγκαλο ,ο οποίος είχε πει στη βουλή, με εκείνο το κυνικό του ύφος ΄¨ «Μαζί τα φάγαμε». Σκέφθηκα αμέσως να πάρω τηλέφωνο τον υπουργό των οικονομικών της Ιρλανδίας, αν και δεν συγκράτησα το όνομα του ,να του ζητήσω πνευματικά δικαιώματα ως εκπρόσωπος της κυβέρνησης, του Πάγκαλου και της Α.Ε.Π.Ι. Δεν μπορώ ακόμη να κατανοήσω γιατί φέρονται όλοι οι Ευρωπαίοι πολιτικοί το ίδιο. Μήπως όμως θεώρησε ο Ιρλανδός τόσο έξυπνη την ατάκα του δικού μας και παραβίασε το κοπυράιτ; Δηλαδή κ. Πάγκαλε εγώ διόριζα αβέρτα κουβέρτα, στο δημόσιο πλεονάζον προσωπικό για να βγαίνω βουλευτής. Εγώ δημιουργούσα συνεχώς άχρηστες, και ζημιογόνες εταιρίες του δημοσίου και σπαταλούσα δημόσιο χρήμα;. Εγώ έπαιρνα μίζες από τις προμήθειες φαρμάκων και ιατρικών υλικών; Εγώ έπαιρνα χρυσοφόρες προμήθειες από την Ζήμενς; Εγώ έπαιρνα προμήθειες από τα δομημένα ομόλογα; Εγώ πλήρωσα στους εργολάβους σωρεία εκατομμυρίων για να κτίσουν γήπεδα για τους αχρείαστους και δυσβάστακτους οικονομικά , για μικρή χώρα Ολυμπιακούς αγώνες; Εγώ δημιούργησα με τους μοναχούς το σκάνδαλο του Βατοπεδίου εις βάρος της περιουσίας του δημοσίου;
Συνεπώς είναι φανερό ότι την κύρια ευθύνη την έχει η εξουσία κ Πάγκαλε. Όχι ότι και εγώ ο λαός δεν κάνω λαμογιές{απατωνιές},¨ όπως φοροδιαφυγή ,πίεση για διορισμούς στο δημόσιο, κτίσιμο αυθαιρέτων, και πολλά άλλα ουκ εστίν αριθμός. Εγώ ο λαός έχω και μια άλλη ευθύνη κ.Πάγκαλε την ευθύνη του ενεργού πολίτη. Ο οποίος όταν συμβαίνουν στην δημόσια ζωή τα μύρια όσα , δεν ξεσηκώνεται να απαιτήσει να υπάρξει τιμωρία των υπευθύνων κα απρόκοπη λειτουργία των θεσμών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου