Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2012


Μαρκογιαννάκης για Ολυμπιακούς αγώνες: Η μεγαλύτερη ρεμούλα της χώρας ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΣΧΟΛΙΑ ΜΑΝΟΥΣΟΣ Γ. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ Δείτε το βίντεο, στο οποίο ο βουλευτής της ΝΔ Χρήστος Μαρκογιαννάκης σχολιάζει το θέμα του κόστους των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004 news247 Σεπτέμβριος 14 2012 11:52 «Ως την μεγαλύτερη ρεμούλα που έγινε ποτέ στη χώρα χαρακτήρισε ο βουλευτής της ΝΔ, Χρήστος Μαρκογιαννάκης την διοργάνωση των Ολυμπιακών Αγώνων στην Αθήνα το 2004. Συγκεκριμένα, μιλώντας σε πρωϊνή τηλεοπτική εκπομπή του ΣΚΑΪ, δήλωσε ότι: "Εγώ πιστεύω απόλυτα όσον αφορά το κόστος των Ολυμπιακών Αγώνων επειδή έχω υπόψη μου παραδείγματα, ότι ήταν η μεγαλύτερη ρεμούλα που έγινε ποτέ στην Ελλάδα. Ποτέ κανείς δεν ασχολήθηκε με το θέμα, δεν έγινε οποιαδήποτε έρευνα, το θέμα κουκουλώθηκε. Δεν είναι η πρώτη φορά που το λέω. Το έχω ξαναπεί. Το έχω πει σε συνέντευξή μου σε μεγάλη εφημερίδα, το έχω πει από βήματος της βουλής αρκετές φορές, το έχω δώσει εγγράφως σε ηγεσία πολιτική, δεν μπορώ να γίνω και γραφικός να πάω να κάνω απεργία πείνας έξω από τα σκαλοπάτια της βουλής για να ξεκινήσει μια διαδικασία. Όταν και το σύστημα δεν θέλει κάποιον ο οποίος προσπαθεί τον εξοντώνει", είπε χαρακτηριστικά. ΣΧΟΛΙΟ ΜΑΝΟΥΣΟΥ Γ. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ Εγώ ο ασήμαντος που αρθρογραφώ στον "ΑΓΩΝΑ" το είχα γράψει πολλές φορές στο παρελθόν.Ότι μια μικρή χώρα όπως η Eλλάδα δεν άντεχε να διενεργήσει Oλυμπιακούς αγώνες. Το Μόντρεαλ μεγάλη πόλη μιας πλούσιας χώρας όπως ο ΚΑΝΑΔΑΣ όταν διενέργησε τους αγώνες καταχρεώθηκε όπως έγραψε ο τύπος για πάνω από τριάντα χρόνια. Με τι χρήματα έγιναν οι Ολυμπιακοί αγώνες; Με δανεικά που τα πληρώνει τώρα ο χειμαζόμενος Ελληνικός λαός? Για να ωφεληθεί μια κλίκα ολιγαρχών. Τα δε Ολυμπιακά έργα έμειναν ασυντήρητα κουφάρια. Όσο για τις μίζες αυτό είναι αυτονόητο ότι δίδονται στις καπιταλιστικές χώρες. Είναι της τάξεως των 2% έως 10% μου έχει πει φίλος πρώην πολιτικός-.Δεν κομίζει γλαύκα στην Aθήνα ο Μαρκογιαννάκης. Αλήθεια σε ποιο υπουργείο ήταν ο κύριος υπουργός;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου