Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2012

Ο ΒΥΡΩΝΑΣ ΠΟΛΥΔΩΡΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΟΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΚΟΡΗΣ ΤΟΥ. ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΣΧΟΛΙΑ ΜΑΝΟΥΣΟΣ Γ.ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ Και προσθέτει σε γραπτό του κείμενο {Ο ΒΥΡΩΝ ΠΟΛΥΔΩΡΑΣ}: «Δεν παριστάνω τον Αγαμέμνονα, ούτε διανοούμαι να θυσιάσω τη Μαργαρίτα μου. Δεν έκανα τίποτα παράνομο και τίποτα ανήθικο. Δεν θυσιάζω την άξια συνεργάτιδά μου. Δεν γίνομαι “θυσιαστής” της θυγατέρας μου για οποιουσδήποτε λόγους. Μάλιστα για έναν απόπλου αμφίβολο ούτως ή άλλως. Για να δείξω έμπρακτη μετάνοια για το κακό που δεν έκανα; Ή για να ενοχοποιήσω αδίκως την Μαργαρίτα μου που ποτέ και κανέναν δεν προκάλεσε παρά μόνο τους ασπάλακες των καταγωγίων και τούτο γιατί είναι κόρη μου." Μπορεί ο Πολύδωρας να μην έχει κάνει τα αίσχη των διορισμών που έχουν κανει οι άλλοι {αυτό πρέπει να ερευνηθεί από την “αδέσμευτη δημοσιογραφία”} και να διαμαρτύρετε ότι διόρισε μετακλητή {δηλαδή έκτακτη} την κόρη του, αλλά ο πολιτικός πρέπει πάντα να είναι άμεμπτος και να δίνει το καλό παράδειγμα.Κατά την γυναίκα του Καίσαρα η οποία¨ “ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΙΜΙΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ.” Δεν γίνεται υποτίθεται κάποιος πολιτικός από ιδιοτέλεια, αλλά για να προσφέρει στο κοινό καλό και στην έρημη την πατρίδα. Η γίνεται από ιδιοτέλεια και μόνο;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου