Δευτέρα 18 Ιανουαρίου 2010

ΑΣΤΕΡΙ ΜΟΥ
Αστέρι μου λουλούδι μου,
θησαύρισμα της τύχης μου.
Κυκλάμινο και γιασεμί
με τα φύλα σου άγγιξε με,
τυλίξου επάνω μου και χάϊδεψε με.

Θα σε πάρω στην αγκαλιά μου
στίχους αγάπης, θα σου τραγουδώ,
θα χορεύουμε βαλς στον ουρανό.


Αστέρι του βοριά, φώτισε μου το δρόμο,
τώρα που ήρθε η καλοτυχιά, και πήρε μου το πόνο.
Θαλασσινό μου αγέρι και ήλιε φωτεινέ,
μίλησε στην κοπέλα μου για να μου πει το ναι.

Με τρεχαντήρι θα ταξιδέψω στο Αιγαίο πέλαγος,
την αρμύρα του πελάγους να γευθώ
τα υπέροχα νησάκια μαζί της να αγναντέψω.

Στη Πάρο και τη Νάξο να χαρώ τον υπέροχο
Ελληνικό καιρό, με δύο μαύρα μάτια που αγαπώ..

Κορίτσι μου γλυκό ρόδο μου μυρωμένο
στα Χανιά, πόλη των λουλουδιών την άνοιξη
που ανοίγουν οι καρδιές, θα σε αναμένω.



ΜΑΝΟΥΣΟΣ Γ. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου