Σάββατο 5 Φεβρουαρίου 2011

ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΟΥ ΑΙΜΑΤΟΣ
Η απόφαση του δ/ τμήματος του Συμβουλίου της Επικρατείας.
Αναχρονισμός και καταπάτηση ανθρωπίνων δικαιωμάτων.
Η διακήρυξη των δικαιωμάτων του ανθρώπου και του πολίτη του 1973 ,αποτέλεσμα της Γαλλικής επανάστασης γράφει στο άρθρο {1} ένα¨ « Σκοπός ης κοινωνίας είναι η γενική ευημερία». "Η κυβέρνηση υπάρχει μόνο και μόνο για να δίνει στον άνθρωπο την εγγύηση πως θα απολαμβάνει τα φυσικά ,και αναφαίρετα δικαιώματα του».
Η οικουμενική διακήρυξη για τα ανθρώπινα δικαιώματα του ΟΗΕ που εγκρίθηκε στις 10- 12- 1948 γράφει στο άρθρο 6 . «Καθένας όπου κι αν βρίσκεται έχει δικαίωμα στην αναγνώριση της νομικής του προσωπικότητας».Και στο άρθρο 7 γράφει¨ « Όλοι είναι ίσοι απέναντι στο νόμο, και έχουν δικαίωμα , σε ίση προστασία του νόμου, χωρίς καμία απολύτως διάκριση . Όλοι έχουν δικαίωμα σε ίση προστασία από κάθε διάκριση, που θα παραβίαζε την παρούσα διακήρυξη, και από κάθε πρόκληση για μια τέτοια δυσμενή διάκριση».
Στο πλαίσιο της προστασίας των ανθρωπίνων δικαιωμάτων μερίδας μεταναστών, η παρούσα κυβέρνηση θέλησε να χορηγήσει την Ελληνική ιθαγένεια, σε αλλοδαπούς επί μακρόν διαμένοντες στην χώρα μας. Επίσης με τον ν. 3838\ 2010 αλλοδαποί που διαμένουν στην χώρα μας άσκησαν εκλογικό δικαίωμα στις αυτοδιοικητικές εκλογές.
Το Δ/ τμήμα του Συμβουλίου της Επικρατείας έκρινε αντισυνταγματική την ρύθμιση, και παρέπεμψε την υπόθεση στην ολομέλεια λόγω της σπουδαιότητας της.
Δεν γνωρίζω γιατί δεν είμαι νομικός που στηρίχθηκε το Σ.Τ.Ε, για να κρίνει την αντισυνταγματικότητα του νόμου. Ένας μετανάστης που διαβιεί πολλά χρόνια στην Ελλάδα κι έχει κάνει οικογένεια και παιδιά, που μόνο την Ελλάδα γνωρίζουν ως πατρίδα τους ,και που η κυβέρνηση προσπαθεί να τους ενσωματώσει στην Ελληνική κοινωνία, που βλέπει το Σ.Τ.Ε την παρανομία και την αντισυνταγματικότητα; Επί τέλους ποιος ορίζεται Έλληνας πολίτης; Στην αρχαία Ελληνική κοινότητα ήταν η κοινή καταγωγή ,ο φυλετικός σύνδεσμος , το όμαιμον του Ηροδότου. Ωστόσο αργότερα ο Ισοκράτης στον πανηγυρικόν του {στίχος 50} γράφει¨ « Και των Ελλήνων όνομα , πεποίηκε μηκέτι του γένους αλλά της διανοίας δοκείν είναι, και μάλλον Έλληνας καλείσθαι τους της παιδεύσεως της ημετέρας ή του της κοινής φύσως μετέχοντας». Δηλαδή ¨ « Και κατόρθωσε ώστε το όνομα Έλλην να μη δηλώνει πλέον την καταγωγήν αλλά το μορφωμένο πνεύμα , και Έλληνες να ονομάζονται περισσότερο , όσοι μορφώνονται κατά τον ιδικό μας τρόπον παρά όσοι έχουν την αυτήν με ημάς καταγωγήν» . Από τη αρχαιότητα λοιπόν ο σοφός διδάσκαλος Ισοκράτης όρισε τον Έλληνα χωρίς ρατσιστικές διακρίσεις. Από τότε μπήκε πολύ νερό στο αυλάκι. Στον μεσαίωνα στην Δυτική Ευρώπη ,υπήρχε ρατσισμός εναντίον των Εβραίων που τους παρίσταναν με κεφάλια δαιμόνων, με κέρατα. Ακόμη και στην Γαλλία του διαφωτισμού και της Γαλλικής επανάστασης, υπήρχε κύμα ρατσισμού και διώξεων εναντίον των Εβραίων, ιδιαίτερα μετά την ήττα της Γαλλίας από την Πρωσία το 1871 ,όπου ο ρατσισμός έφθασε στο αποκορύφωμα του, με την υπόθεση του Εβραίου- Γάλλου αξιωματικού Άλφρεντ Ντρέϋφους όπου η άδικη καταδίκη του ξεσήκωσε μερίδα προοδευτικών διανοουμένων της εποχής, με τον Εμίλ Ζολά να μένει στην ιστορία, με το περίφημο «Κατηγορώ» που δημοσίευσε στην εφημερίδα «L`Aurore, και ξεσήκωσε την κοινή γνώμη. Να θυμηθούμε τον ρατσισμό του Αδόλφου Χίτλερ στον δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο , και το ολοκαύτωμα των Εβραίων από τους ναζί; Σήμερα ζούμε σε μία Ευρωπαϊκή ένωση 27 κρατών. Η Ευρώπη έριξε τα σύνορα της . Οι πολίτες της Ευρωπαϊκής ένωσης έχουν το δικαίωμα του εκλέγειν και του εκλέγεσθε σε όποια χώρα κι αν κατοικούν. Γράφει ο βουλευτής και πρόεδρος της «Δημοκρατικής Αριστεράς» Φώτης Κουβέλης σε άρθρο του¨ «Η απόφαση του δ/ τμήματος του Σ.Τ.Ε εξ αντικειμένου εντάσσεται σε μια «αμυντική πολιτική» έναντι της μεγάλης παρουσίας ξένων πολιτών, στη χώρα μας και τροφοδοτείται από τη απουσία ουσιαστικής μεταναστευτικής πολιτικής. Εξ αντικειμένου επίσης ,αντιστοιχείται με αντιλήψεις που εισηγούνται και διεκδικούν τον λαό ως άθροισμα των πολιτών με «κοινή καταγωγή αίματος» κι όχι ως έκφραση της δυναμικής των πολιτών που γεννιέται και προκύπτει ως κοινή συνείδηση με όρους κοινωνίας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου