Δευτέρα 25 Μαρτίου 2013

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΕΦΙΚΤΟΥ
ΜΑΝΟΥΣΟΣ Γ. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ
Ο ΣΥΡΙΖΑ σε επίπεδο αρχών και κοινωνικής δικαιοσύνης μιλάει σωστά φιλολαϊκά και στο πλαίσιο της δίκαιης κατανομής των φορολογικών βαρών.Προσωπικά δεν είμαι οπαδός κανενός, ούτε τρώγω αμάσητη τροφή. Τώρα κι ένα χρόνο είχα γράψει ότι μπορεί πολλά από αυτά που λέει ο ΣΥΡΙΖΑ να είναι σωστά και κοινωνικά δίκαια, αλλά δεν υπάρχουν ανάλογοι συσχετισμοί δυνάμεων, για να πραγματοποιηθούν. Αυτό φαίνεται και από το φιάσκο του "όχι" των Κυπρίων. Επιβάλλεται η αντίσταση και η διαπραγμάτευση αλλά μέχρι εκεί που παίρνει κάθε ηγεσία.Εκτός εάν μπορούσε η ΕΛΛΑΔΑ και η ΚΥΠΡΟΣ να ευημερήσει ως κράτος εκτός ευρώ με την δραχμή και την λίρα.Πολύ αμφιβάλλω όμως γιατί δεν είμαστε {η Ελλάδα} Σουηδία,και η Κύπρος έχει τα γνωστά προβλήματα και την ευαίσθητη γεωπολιτικά και γεωστρατηγικά θέση. Δυστυχώς η Ελλάδα έχει αρκετά χαρακτηριστικά, τριτοκοσμικής χώρας. Δεν είμαι οικονομολόγος δεν έχω τα στοιχεία, δεν είμαι, Κρούγμαν ούτε Στίγκλιτς,για να έχω σφαιρική άποψη και να εκφράσω υπεύθυνη γνώμη π.χ για την επιστροφή στην δραχμή όπως υποστηρίζουν ορισμένοι οικονομολόγοι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου