Κυριακή 31 Μαρτίου 2013

   Η ΕΥΘΥΝΗ 
Είναι μεγάλη η ευθύνη των γονέων.
στην ανατροφή των παιδιών.
Η οικογένεια μπορεί με 
λάθος κινήσεις  να αποβεί
"ένα εγκληματικό" εργαστήριο.

Είναι εύκολο και πιθανόν 
και για μερικά παιδιά
ως μεγάλοι άνθρωποι, 
να μην "μεγαλώσουν"
και να πάρουν ποτέ την
ευθύνη των πράξεως τους.

Η ευθύνη είναι το βάρος
μπροστά στην ελευθερία
των πράξεων μας και,
από μερικούς δεν αντέχετε.
Διότι τους θέτει σε διλήμματα.
"Ποιον δρόμο να πάρω;"
"Από πια διασταύρωση να περάσω;
Για να μη με κόψει το τραίνο
που έρχεται κατεπάνω μου
με μεγάλη ταχύτητα;"

Πάνω στη δική τους αδυναμία
την ανωριμότητα την
αναβλητικότητα τους,
και την δυστυχία τους,
ενοχοποιούν τους γονείς τους
και όλους τους άλλους,
για τη δική τους ανεπάρκεια.

Ακόμη και για το Φεβρουάριο
επειδή έχει 28 ημέρες και όχι 30.

Αυτή η στάση ζωής ομοιάζει
με την στάση μας , στην πολιτική.
Ψηφίζουμε την κυβέρνηση,
αλλά της φορτώνουμε
όλα τα δεινά του τόπου.

Εμείς δεν φταίμε, φταίνε
πάντα οι άλλοι.
Να παραδεχθείς φταίξιμο
είναι παλικαριά.
Πρέπει να αναλάβεις
την ευθύνη σου.
Όπως είπε ο μεγάλος
Κρητικός Νίκος Καζαντζάκης¨
"Εγώ μόνος μου έχω χρέος
να σώσω τη γης."
"Αν δεν σωθεί εγώ φταίω."

ΜΑΝΟΥΣΟΣ Γ. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου