Παρασκευή 1 Μαρτίου 2013


TΑ ΟΔΥΝΗΡΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
ΦΤΩΧΟΠΟΙΗΣΑΝ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ
ΤΡΑΓΙΚΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ ΔΥΟ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΣΑ ΑΠΟ ΜΑΓΚΑΛΙ
                      MIA ΠΑΛΑΙΑ {ΔΙΚΗ ΜΟΥ}ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ
                  ΜΑΝΟΥΣΟΣ Γ. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ
Εξαιτίας της τραγικής είδησης του θανάτου των δύο φοιτητών από τις αναθυμιάσεις του μαγκαλιού, θυμήθηκα ένα οικογενειακό δικό μου περιστατικό που μου συνέβη το 1975.
Νιόπαντρος τότε ετών 27, είχα χτίσει ένα ισόγειο αυθαιρετάκι να στεγάσω την οικογένεια μου.Είχα αποκτήσει μόλις 4 μηνών μωρό και τη μητέρα μου , η οποία ήταν ημιπαράλυτη εξαιτίας εγκεφαλικής συμφόρησης.
Όπως ήταν επόμενο τα οικονομικά μου τότε ήταν πενιχρά και δεν μου επέτρεπαν να τοποθετήσω καλοριφέρ. Έβαλα μια σόμπα πετρελαίου στο διάδρομο. Η ηλικιωμένη μητέρα μου κρύωνε,και με παρακάλεσε να της πάω ένα μαγκαλάκι με κάρβουνα στο δωμάτιο της. Της άναψα τα κάρβουνα και έφυγα στη πόλη για να κάνω τις δουλειές μου.Όταν επέστρεψα και μπήκα στο δωμάτιο της μητέρας μου, την βρήκα σχεδόν λιπόθυμη μαζί με τη νεαρή σύζυγο μου.
Εκείνη τη στιγμή κατελήφθηκα από πανικό.Αμέσως τηλεφώνησα σε συγγενικό μου πρόσωπο και προσέτρεξε στο σπίτι μου, μαζί με μία γειτόνισσα.
Στην αρχή δεν είχα συνειδητοποιήσει τι είχε συμβεί. "Είναι από τις αναθυμιάσεις του μαγκαλιού" μου είπε η γειτόνισσα." Και άνοιξε αμέσως το παράθυρο να αεριστεί με φρέσκο αγέρα το δωμάτιο.
Πανικόβλητος εγώ, έτρεξα στη πόλη για να φέρω γιατρό.
Έτρεξα όσο μπορούσα πιο γρήγορα και έφθασα σε μια ιδιωτική κλινική. Αντιλήφθηκα τον ιδιοκτήτη της κλινικής που είχε βγει έξω στο μπαλκόνι.
"Γιατρέ του φωνάζω πανικόβλητος από το ισόγειο,τρέξτε χρειάζομαι βοήθεια" Λαχανιασμένος του εξήγησα τι είχε συμβεί. "Κινδυνεύουν οι δικοί μου γιατρέ του είπα ικετευτικά." Ο γιατρός μου απήντησε με φοβερό κυνισμό.
"Να τους φέρεις εδώ όσους προλάβεις, και όσους ζωντανούς και όσους πεθαμένους."
Ευτυχώς μέχρι να επιστρέψω στο σπίτι είχε αεριστεί το δωμάτιο και είχαν συνέλθει οι δική μου άνθρωποι.
Όσο για τον γιατρό που είχε ορκιστεί να τηρεί τον όρκο του Ιπποκράτη τα συμπεράσματα δικά σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου