Κυριακή 4 Απριλίου 2010

ΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΜΕΤΡΟ
Δεν αγαπώ ιδιαίτερα την ποίηση του μέτρου .
Σέβομαι όμως κι αγαπώ όσους την υπηρετούν.
Η ποίηση για μένα είναι έφοδος στον ουρανό.
Μία έφοδος με φτερά αγγέλου .


Θέλω να πετάξω μαζί της, να συλλογιστώ,
ελεύθερα χωρίς όρους και όρια.
Με γοητεύει η πτήση προς το άπειρο του νου.
Το μέτρημα των λέξεων ,σε κάνει να
παιδεύεσαι ασκόπως και να χάνεις , τον
ειρμό σου για βαθύτερες σκέψεις και νοήματα.
Αν μπορείς βεβαίως να παράξεις ποίηση ,
υψηλών προδιαγραφών.

Ομολογώ ότι εγώ είμαι ένας ελάχιστος
ποιητής. Μου το έχει αναφέρει παρουσία
τρίτων και ένας γνωστός μου φιλόλογος.
Δεν γράφω ποίηση για αναγνώριση,
μα για να καλύψω τα κενά μου, και
να γλυκάνω το χρόνο που περνά.

Λατρεύω τους μεγάλους μας ποιητές,
τον Σεφέρη, και τον Ελύτη
τον Καβάφη, και τον Ρίτσο
τον Λειβαδίτη, τον Καρούζο,

τον Εγγονόπουλο , τον Σαραντάρη.
Γεια σας, είμαι ένα μοναχικό πουλί
που κάποιες στιγμές θέλει να κελαηδήσει.

ΜΑΝΟΥΣΟΣ Γ. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου